رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امیر دریابان علی شمخانی سخنران ویژه مراسم روز قدس در زنجان خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۰۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سید سعید حسینی در جلسه هماهنگی کمیته مراسم روز قدس اظهار کرد: هماهنگی لازم برای برنامه‌های روز قدس و ۱۴ و ۱۵ خرداد صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه امسال شاهد گرامیداشت سه مراسم مهم خواهیم بود که هریک از اهمیت بسیار زیادی در تاریخ کشورمان برخوردار است، اضافه کرد: اهمیت این مناسبت به این دلیل است که امسال سالروز ارتحال امام راحل و سی‌امین بهار رهبری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)و سالگرد شهدای ۱۵ خرداد است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ۱۵ خرداد نقطه عطف و حرکت توفنده مردم در پیروزی انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: این روز به لحاظ اهمیت آن در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه مهمی برخوردار است.
حسینی با اشاره به اینکه امسال سال ویژه‌ای در امر برگزاری مراسم در موضوعات چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ۱۴ و ۱۵ خردادماه و روز قدس است، بیان کرد: روز ۱۴ خرداد برای همه مردم آزادی‌خواه جهان و ملت ایران بسیار مهم است.
وی با اشاره به اینکه امسال روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه با شب‌های لیالی قدر متقارن است، تصریح کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس سخنران مراسم روز ۱۴ خرداد در زنجان خواهد بود که این مراسم ساعت ۲۲ در محل حسینیه ثارالله واقع در اتوبان ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: همچنین صبح روز ۱۴ خرداد ویژه برنامه ارتحال امام خمینی (ره) به میزبانی آستانه مقدس امام‌زاده سید ابراهیم (ع) و با حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان از ساعت ۱۰ صبح به سمت آستانه متبرک این امام‌زاده برگزار می‌شود.
وی همچنین به برنامه روز قدس نیز اشاره کرد و گفت: امسال سخنران مراسم راهپیمایی در استان زنجان، دریابان شمخانی خواهد بود که این مراسم نیز از ساعت ۱۰ صبح از میدان قائم به سمت مصلی خاتم‌الانبیا برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات