جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان:

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح پایگاه‌های بسیج در گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان بابیان اینکه کیفیت برنامه‌ها در گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید نسل جوان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) آشنا شوند.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۰۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در جلسه کمیته برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و روز جهانی قدس در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اعزام به مرقد امام راحل نداریم، افزود: در این راستا سپاه استان برنامه‌های فرهنگی را برنامه‌ریزی کرده است.

وی از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح پایگاه‌های بسیج در استان زنجان خبر داد و گفت: شاخص‌ترین برنامه جشنواره باروت خیس است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان بابیان اینکه برنامه‌های سالگرد امام خمینی (ره) در زنجان با محوریت مسجد خواهد بود، اظهار کرد: باید اندیشه‌های والای این امام بزرگوار در جامعه به خوبی تبیین شود.

طهماسبی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم، اعزام روحانیون به پارک‌ها، ویزیت رایگان در روز ۱۴ خردادماه، قصه گویی به کودکان در مهدکودک‌ها، برگزاری ویژه برنامه‌های ارتحال امام در ۸۰ روستای محروم استان را از برنامه‌های شاخص‌ها در روز ۱۴ خردادماه عنوان کرد.

وی افزود: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و درصدد ایجاد تهاجم فرهنگی در جامعه است و باید نسل جوان را با ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) آشنا کنیم.

 

ارسال نظرات