خبرهای داغ:
استاندار قم خطاب به فعالان بخش خصوصی:
استاندار قم در جلسه شورای گفت: وگوی دولت و بخش خصوصی به جای اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی نهاد‌های دولتی را برای پیگیری بیشتر مشکلات بخش خصوصی مورد خطاب و عتاب قرار دهد، گفت: انتظار داریم که بخش خصوصی انگیزه بیشتری برای پیگیری مسائل از بخش دولتی داشته باشد، در صورت عدم پیگیری، خود بخش خصوصی متضرر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۱۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
مشکلات خود را پیگیری نکنید متضرر می‌شوید!
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی امشب در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قم در تالار امام جواد (ع) استانداری با اشاره به شیوه پیگیری مشکلات بخش خصوصی اظهار کرد: این بخش نباید برای حل مشکلات خود به نامه‌نگاری بسنده کند و باید اتاق بازرگانی استان قم پیگیری‌های لازم را برای حل مشکلات بخش خصوصی، داشته باشد.

وی ادامه داد: انتظار داریم که بخش خصوصی انگیزه بیشتری برای پیگیری مسائل از بخش دولتی داشته باشد، در صورت عدم پیگیری خود بخش خصوصی متضرر می‌شود.

استاندار قم افزود: مشکل کم آبی در کشور و به خصوص استان قم جدی است، این استان شرایط ویژه‌ای دارد و شرایط تنش جدی آب در استان قم حاکم است، کارگروه سازگاری با کم آبی در این استان شکل گرفته است.

صادقی با اشاره به لزوم توجه جدی به کم آبی در استان قم اظهار کرد: باید پیشنهاد‌های مشخصی در این زمینه به کارگروه استانی سازگاری با کم آبی در استان ارسال شود، مسدود کردن چاه‌های آب غیرمجاز در استان قم نیاز به طرح دارد.

وی ادامه داد: جلوگیری از شیوع آنفولانزای طیور در استان قم تنها از دستگاه‌های اجرایی برنمی‌آید و باید خود مرغداران در این زمینه با دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند، باید از تجربیات سال گذشته برای جلوگیری بیماری آنفولانزای طیور در استان قم استفاده کرد.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: باید جلسات شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی استان در سال جاری قوی‌تر از سال گذشته برگزار شود.

مجید آوری فرد مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ادامه این جلسه با اشاره به قانون بودجه سال ۹۷ اظهار کرد: در این قانون مصوب شد بدهکارانی که تا شهریورماه امسال بدهی معوق خود را تسویه کنند، بانک‌ها موظف هستند که جریمه دیرکرد را برای این بدهکاران ببخشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها