خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز شهرداری قم ۴۰۰ میلیارد تومان از دولت طلبکار است و به دنبال تهاتر این بدهی دولت با بدهی‌های شهرداری به بانک‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۲۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۸
پیگیری برای تهاتر بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی شهرداری قم با دولت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی با اشاره به وضعیت اخذ مالیات در استان قم اظهار کرد: اداره کل مالیاتی استان هر سال بیشتر از مالیاتی که دولت ابلاغ می‌کند، از مردم اخذ کرده است و بخش عمده‌ای از درآمد کشور از طریق مالیات تامین می‌شود.

وی ادامه داد: بودجه خوبی در سال جاری برای موضوع اشتغال در کشور و استان قم در نظر گرفتیم، البته افزایش قیمت ارز مشکلاتی را در این زمینه به وجود آورده است، قرارداد مبادله پولی ایران با برخی از کشور‌ها در حال انجام است و ارز کشور هم از دلار به یورو در حال تغییر یافتن است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، اعتباراتی برای پروژه دو بانده کردن جاده قم -کهک، تکمیل جاده جعفریه، اجرای راه آهن سریع السیر تهران -قم - اصفهان، فاضلاب پردیسان و جمع آوری ریل راه آهن از شهر قم در نظر گرفته شده است.

امیرآبادی با اشاره به بدهی‌های دولت به شهرداری قم اظهار کرد: دولت ۷۰۰ میلیارد تومان از بدهی خود به شهرداری را در قالب اوراق خزانه پرداخت کرد، هنوز شهرداری قم ۴۰۰ میلیارد تومان از دولت طلبکار است و به دنبال تهاتر این بدهی دولت با بدهی‌های شهرداری به بانک‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در بیمارستان‌های استان قم با مشکل کمبود پزشک به خصوص پزشکان زن مواجه هستیم و بار‌ها این مساله را به وزیر بهداشت گوشزد کردم. بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه راه اندازی شد و عملیات احداث بیمارستان امیرالمومنین (ع) در مراحل پایانی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بیمارستان هزار تختخوابی در منطقه پردیسان در حال احداث است و از ستاد اجرایی فرمان امام درخواست کردیم که بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی حضرت زهرا (س) در منطقه شاه ابراهیم را تخریب و این بیمارستان را نوسازی کند، با افتتاح این بیمارستان‌ها به وضعیت استاندارد در زمینه تخت بیمارستانی در قم خواهیم رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها