خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم:
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: درآمد نذورات ضریح امامزاده موسی مبرقع به اندازه تملک حتی یک واحد مسکونی در پروژه توسعه مزار این امامزاده نیست.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۲۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
برای تملک پروژه توسعه مزار امامزاده موسی مبرقع بودجه نداریم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف احمدی با اشاره به وضعیت پروژه توسعه مزار امامزاده موسی مبرقع اظهار کرد: زمین‌هایی که برای اجرای این پروژه تملک شده است باید در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم قرار بگیرد تا این اداره کل بتواند کار‌های عمرانی در این زمین‌ها انجام بدهد.

وی ادامه داد: هنوز هیچ زمین تملک شده‌ای در پروژه توسعه مزار امامزاده موسی مبرقع در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم قرار نگرفته است، کار تملک برای این پروژه را شهرداری قم انجام می‌دهد و دفتر مقام معظم رهبری بودجه‌ای را برای این کار اختصاص داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: اولویت در پروژه توسعه مزار امامزاده موسی مبرقع، احداث پارکینگ نیست، بلکه احداث شبستان است، تملکاتی که در نزدیکی مزار امامزاده موسی مبرقع است، هنوز صورت نگرفته است.

وی با اشاره به درآمد نذورات ضریح امامزاده موسی مبرقع اظهار کرد: درآمد این نذورات به اندازه تملک حتی یک واحد مسکونی نیست و به همین دلیل اعتباراتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای تملکات پروژه توسعه مزار امامزاده موسی مبرقع اختصاص پیدا کرد.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: باید اجرای پروژه توسعه مزار امامزاده موسی مبرقع از صحن و شبستان شروع می‌شد، اما تملک زمین برای احداث اماکن عبادی در این پروژه در اولویت آخر قرار گرفت، اعتبارات اختصاص پیدا کرده از جانب دفتر مقام معظم رهبری برای تملک و اجرای تمام بخش‌های پروژه توسعه مزار امامزاده موسی مبرقع بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها