مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شفت در گفت‌وگو با بسیج
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شفت گفت: حماسه سوم خرداد از پرافتخارترین مقاطع تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۴۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

حجت‌الاسلام‌والمسلمین انوش تفهمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شفت با اشاره به حماسه غرورآفرین سوم خرداد و فتح خرمشهر اظهار کرد: حماسه سوم خرداد از پرافتخارترین مقاطع تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس است و باید در تاریخ اسلام و انقلاب نهادینه شود.

وی بر لزوم حفظ و نشر ارزش‌های اسلام و مقاطع تاریخی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: هدف اصلی از بزرگداشت این روز حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و خودباوری ملی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شفت گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه رزمندگان اسلام در سوم خرداد به‌عنوان یک روز ملی در کشور شناخته‌شده است.

تفهمی با اشاره به اتکا و خودباوری در رزمندگان اسلام و ظهور و بروز حماسه سوم خرداد گفت: آزادسازی خرمشهر با تکیه‌بر علم و ایمان نیروهای داخلی، از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هر ملتی در تاریخ خود گردنه‌های متعددی پیش روی دارد افزود: سخت‌ترین این گردنه‌ها و درعین‌حال ماندگارترین آن‌ها دفاع از استقلال تمامیت، شرف و به‌ویژه اندیشه‌ها و باورهای ملت‌هاست که نمود عینی آن در حماسه سوم خرداد ظاهر شد است.

ارسال نظرات