خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ورود یک هزار و 410 فقره پرونده و محكومیت بالای 31 میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حكومتی استان همدان طی دو ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۴۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

جریمه 30 میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی استان همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای حمایت از کالای ایرانی و کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سودجویی متخلفین، با توجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور حکم در چارچوب قانون و در راستای حمایت از حقوق مصرف كنندگان و تولیدكنندگان در دو ماهه نخست امسال تعداد یک هزار و 410 فقره پرونده در تعزیرات حكومتی استان همدان تشکیل شده است.

وی افزود: این پرونده‌ها شامل یک هزار و 122 فقره در بخش كالا و خدمات، 181 فقره قاچاق كالا و ارز، و 107 فقره بهداشت، دارو و درمان بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: در حوزه کالا و خدمات 100 درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز 97 درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان 107 درصد پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شده است.

وی ادامه داد: مبلغ محکومیت این پرونده‌ها بیش از 31 میلیارد و 780 میلیون ریال بوده که بیش از 12 میلیارد و 914 میلیون ریال از این جریمه‌ها وصول و به خزانه دولت واریز شده است.

حسن‌پور عنوان کرد: تعزیرات حكومتی آمادگی كامل جهت رسیدگی سریع واجرای قاطع آراء صادره در زمینه تخلفات اعلامی به این اداره را دارد.  

وی خاطرنشان کرد: پل ارتباطی ما تلفن 32523442 اداره کل، سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف  و تارنمای t135.ir با شهروندان است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات