امام جمعه خیرآباد ورامین آزاد‌سازی خرمشهر را سند پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما با دستان خالی روز‌های دشوار خرمشهر را پشت سر گذاشتیم، اما خرمشهر آزاد شد، چراکه خود خدا وعده داده بود اگر ایمان داشته باشید و نترسید من کمک‌تان می‌کنم.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۵۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر طزری، امام‌جمعه خیرآباد صبح امروز در قرچک ضمن تبریک روز مقاومت، ایثار و پیروزی، به فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس در سال ۱۳۶۱ اشاره کرد و گفت: آزادسازی خرمشهر سند پشتوانه انقلاب اسلامی است.
وی با یادآوری سابقه تاریخی تمدین ایرانی اسلامی، اظهار کرد: ما با دستان خالی روز‌های دشوار خرمشهر را تحمل کردیم و پشت سر گذاشتیم، اما خرمشهر آزاد شد، چراکه خود خدا وعده داده بود اگر ایمان داشته باشید و نترسید من کمک‌تان می‌کنم.
امام جمعه خیرآباد با اشاره به مذاکرات اخیر با دشمن، تأکید کرد: ایمان که قوی باشد خدا هم ما را همراهی می‌کند و اگر ۵+۱ هم پنج به اضافه هزار شود باز ترسی نخواهیم داشت.
حجت‌الاسلام طزری با بیان اینکه با داشتن ایمان، نباید پشتوانه خدا را فراموش کرد، یادآور شد: ترسو ایمان ندارد، زمانی در خرمشهر قمقمه آب که ساده‌ترین ابزار نظامی است را در اختیار نداشتیم، اما اکنون که بیشترین امکانات نظامی را خودمان تولید می‌کنیم دیگر جایی برای مذاکره با دشمن باقی نمی‌ماند.

ارسال نظرات