هلال احمر آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای خواست؛
جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای از عموم خیران و نیکوکاران استان خواست با مشارکت در طرح ملی همای رحمت در تامین سبد غذایی و سفره های مهربانی ویژه نیازمندان سهیم شوند.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۱۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این اطلاعیه آمده است: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا به تاسی از سیره پیامبر اسلام(ص) و مولای متقیان حضرت علی علیهم السلام به کمک درماندگان و محرومان شتافته تا از این رهگذر، ره توشه ای برای سفر آخرت خویش برداشته و لبخند را بر لبان فقیران و محرومان بنشانیم.
این اطلاعیه می افزاید: همدل و همنوا برای روزه دارانی که پای سفره های خالی چشم به مهر ما دوخته اند،با مشارکت در تامین سبدهای غذایی برنامه ملی همای رحمت و برپایی سفره های مهربانی درماه مبارک رمضان ویژه روزه داران نیازمند و کم برخوردار میراث دار مهربانی و بشردوستی باشیم.

مردم در طرح ملی همای رحمت مشارکت کنند
بر اساس اطلاعیه هلال احمر آذربایجان شرقی هم استانی های عزیز به منظور مشارکت در این طرح ملی، کمک های نقدی خود را از طریق ذیل در اختیار نیازمندان قرار دهند.
واریز به شماره حساب 4978595055 بانک ملت کمک های مردمی داوطلبان جمعیت هلال احمر، شماره گیری کد #5151*733*جهت واریز وجه، مراجعه به مراکز هلال احمر در سطح استان؛ در تبریز به آدرس شهرک امام- جنب معاینه فنی خودرو - شعبه تبریز و در شهرستان ها به دفاتر هلال احمر و خانه های داوطلبی جمعیت هلال احمر مراجعه شود.
هم استانی های نوع دوست می توانند کمک های غیرنقدی خود اعم از برنج، روغن، قند و شکر، حبوبات و خرما و سایر ارزاق و اقلام مورد نیاز را از طریق مراکز ،شعب و خانه های داوطلبی جمعیت هلال احمر سراسر استان اهدا کنند.

ارسال نظرات