کارشناس روابط عمومی شهرستان میامی گفت: روابط عمومی یکی از ارکان بسیار مهم یک سازمان امروزی به حساب می آید که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۱۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،به مناسبت ۲۸اردیبهشت ماه،روز روابط عمومی ها،با یکی از کارشناسان روابط عمومی شهرستان میامی مصاحبه ای داشتیم که به شرح ذیل میباشد.

علی آقایی،از کارشناسان این رشته معتقد است:روابط عمومی یکی از ارکان بسیار مهم یک سازمان امروزی به حساب می آید که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:دلیل این اهمیت وجود رقابت شدید بین سازمان ها برای کشف بازارهای جدید چه برای محصولات فعلی چه ایجاد تقاضا برای محصولات جدید میباشد،زیرا بازارها و محصولات فعلی بخاطر وجود رقابت شدید درحال اشباع شدن هستند و در این وضعیت حضور روابط عمومی بسیار احساس میشود.

این کارشناس شهرستان تصرح کرد: روابط عمومی معنا و مفهوم وسیعی را در بر میگیرد و شاید نتوان آن را به صورت خلاصه ارایه کردکه مختصرین شیوه ممکن برای تعریف مدیریت کردن جریان اطلاعات دو طرفه بین سازمان و افکار عمومی جامعه میباشد.

آقایی گفت:به زبان ساده روابط عمومی روشی برای انتقال پیام محصول یا خدماتی که ارایه میدهیم به مشتری است طوری که دارای قابلیت ارزش گذاری باشد.

وی افزود: چیزی که در روابط عمومی بسیار مهم و ضروری است این است که، در روابط عمومی، رابطه ای که ایجاد کرده ایم باید دوطرفه باشد و بتوانیم بازخورد ها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی یادآورشد:همچنین ارتباطات از فرایندهای مهمی است که به طور مستقیم بر روی اثربخشی سازمانها و موفقیت مدیران نقش اساسی ایفاء می کند و تحقیق و بررسی در سازمانها نشان می دهد که به طور متوسط مدیران موفق سطوح مختلف بین ۷۵% تا ۹۰% از اوقات خویش را صرف ارتباطات و جمع آوری اطلاعات و پیام رسانی می نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها