خبرهای داغ:
برگزاری اولین کارگروه تخصصی شورای امربه معروف و نهی از منکر در میامی

برگزاری اولین کارگروه تخصصی شورای امربه معروف و نهی از منکر در میامی

با حضور دبیر شورای امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان،اولین کارگروه تخصصی شورای امربه معروف و نهی از منکر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی میامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۲۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،ولین جلسه کارگروه امربه معروف و نهی از منکر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی صبح امروز در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی گفت:اهتمام به امر به معروف و نهی از منکر نباید به صورت بخش نامه و آیین نامه باشد، بلکه باید به گونه ای باشد که انسان آن را به عنوان یک تکلیف به صورت عاشقانه و با میل باطنی انجام دهد.

رضا مهدیان افزود: تمام تلاش ما براین است که از ظرفیت های اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در جهت احیا امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

رئیس کارگروه تخصصی امر به معروف ونهی از منکر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت کانون ها، انجمن ها و موسسات فرهنگی وهنری در ارتقاء و ترویج مقوله های امر به معروف و نهی از منکر ضروری است گفت:تهیه آثار فاخر در زمینه امربه معروف و نهی از منکر و ترویج نماز در جامعه خلق آثار مهم مانندفیلم، عکس، نمایشگاه،نشر و…مورد تاکید این اداره می باشد.

سرهنگ غلامرضا فلاحتی، دبیر ستاد شورای امربه معروف ونهی از منکر شهرستان میامی ضمن تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی گفت:این اولین جلسه ای است که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان میامی برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی در ادامه افزود:شما می توانید با توجه به مسئولیتی که دارید در قالب هنر بسیاری از منکرات و معروف ها را بیان کنید.

وی تصریح کرد با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بزرگترین معروف جامعه امروز حمایت از کالای ایرانی و اشتغال زایی است و بزرگترین منکر استفاده از کالای خارجی است که به اقتصاد کشور آسیب می رساند.

سرهنگ فلاحتی افزود: اگر خود و خانواده اصلاح شود جامعه نیز اصلاح می شود و زمینه برای ظهور امام زمان (عج) فراهم خواهد شد.

در پایان دبیر ستاد شورای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان میامی در خصوص وظایف هریک از اعضاء این کارگروه اشاره کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار