خبرهای داغ:
مدیر آموزش‌وپرورش میامی با بیان اینکه نمایشگاه«کانون شریک مدرسه» با ۳۰۰اثر دانش آموزان این شهرستان برپا شد، گفت:۷۰۰اثر توسط اعضای کانون پرورش فکری برای این نمایشگاه خلق‌شده است.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۲۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی ،عباس صائمی ظهر پنج‌شنبه در حاشیه برپایی نمایشگاهی از آثار اعضای کانون پرورش فکری با عنوان «کانون شریک مدرسه» بابیان اینکه در این نمایشگاه به طور کلی۷۰۰ اثر توسط ۱۷۵ عضو طرح کانون مدرسه خلق‌شده بود، ابراز داشت: از این تعداد ۳۰۰ اثر به در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی بابیان اینکه طرح‌های کانون پرورشی فکری به رشد خلاقیت و پرورش استعدادهای کودکان کمک می‌کند، افزود: عضویت دانش آموزان در این مراکز می‌تواند در پیشرفت تحصیلی کودکان نیز اثرگذار باشد و از آن به تعبیر سکوی پرتاب علم نام‌برده می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش میامی با بیان اینکه امروز باید جوانان را به سمت مهارت افزایی سوق دهیم، ابراز داشت: زمینه‌های ایده‌های نو در کودکی بر ذهن آن‌ها نقش خواهد بست لذا اگر به آن جهت‌دهی مناسب دهیم می‌توان با کشف استعدادها دانش آموزان را در مسیر درست هدایت کرد.

صائمی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان می‌توان اخلاق نیکو در کودکان و نوجوانان و پرورش حس دینی و تعمیق باورها را در بین فعالیت‌های آن‌ها نهادینه کرد تا در آینده شاهد به وجود آمدن اخلاق الهی در جامعه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها