امام‌جمعه میامی، با توصیف تربیت جوانان جامعه اسلامی به یک پرونده در حال پرواز، گفت: معلم و خانواده دو بال این پرنده هستند که در نبودشان هیچ حرکتی شکل نمی‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۲۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش‌وپرورش میامی ضمن اشاره به تربیت اسلامی به‌مثابه یک پرنده در حال پرواز، تأکید کرد: خانواده یک بال این پرنده و معلمان بال دیگرش را شکل می‌دهند چراکه هردوی آن‌ها به یک اندازه دارای اهمیت هستند و در نبودشان هیچ حرکت و شتابی صورت نخواهد گرفت.

وی بابیان اینکه اهمیت نقش خانواده و معلمان در تربیت دینی جامعه اسلامی به یک اندازه مهم است، افزود: باید دانست که امروز با توجه به هجمه فرهنگی، تربیت دانش آموزان در مدرسه و خانواده نیازمند عزم و تلاش ویژه است.

جوانان نیازمند نشان دادن راه درست هستند

امام‌جمعه میامی ضمن بیان اینکه فرهنگیان و معلمان در کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی علیه جوانان جامعه نقش بسزایی دارند، تأکید کرد: معلمان با هدایت دانش آموزان راه درست تعلیم و تربیت را به آن‌ها می‌آموزند.

صفایی پور بابیان اینکه جوانان نیازمند نشان دادن راه درست هستند، گفت: این رسالت بر عهده خانواده و معلمان جامعه است و باید در این راستا تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: نقش معلمان در هدایت انسان‌ها بسزا است و به همین دلیل است که جایگاه معلمی در دین مبین اسلام به‌اندازه انبیاء الهی همسنگ است لذا معلمان باید قدردان لباس مقدس معلمی باشند و تلاش کنند تا در ارتقای جامعه اسلامی موفق عمل کنند.

در این مراسم نقی محمدی به‌عنوان مدیر آموزش‌وپرورش میامی معرفی و از خدمات هفت‌ساله عباس صائمی در این مسند تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها