فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: هدف اصلی صدام و رژیم بعث از جنگ تحمیلی سرنگونی انقلاب تازه شکل گرفته ایران بود.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۳۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های ستاد بزرگداشت سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: این ایام متعلق به رزمندگان عملیات بیت‌المقدس است که در این روزها برای فتح خرمشهر آماده شدند و خواستند ضربه نهایی را به بعث عراق بزنند.
 
وی ادامه داد: با همدلی و سازماندهی ارتش، سپاه، جهاد و بسیج و رهنمودها و رهبری امام راحل این عملیات طرح‌ریزی شد.
 
آذریان، فتح خرمشهر را را از افتخارات بزرگ دفاع مقدس دانست و گفت: اصحاب رسانه و رزمندگان دفاع مقدس وظیفه دارند به بیان خاطرات و واقعیات دوران جنگ تحمیلی برای نسل جوان بپردازند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا ابراز داشت: شهید صیاد شیرازی از فرماندهان شاخص عملیات بیت‌المقدس بود. او  خبر آزادسازی خرمشهر را به امام خمینی (ره) اعلام کرد و و شهید خرازی هم یکی دیگر از فرماندهان شاخص آن عملیات بود.
 
وی بیان داشت: هدف اصلی صدام و رژیم بعث  از جنگ تحمیلی سرنگونی انقلاب تازه شکل گرفته ایران بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا ضمن تاکید بر آمادگی بیش از پیش نیروهای مسلح  و اتحاد ارتش و سپاه به عنوان لشکر الهی گفت: دست سپاه و ارتش همیشه در دست هم خواهد بود و دشمن نمی‌تواند این دو دست را از هم جدا کند.




ارسال نظرات
پر بیننده ها