فرماندار بهاباد درجلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های سوم خرداد با تبریک ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی وگرامی داشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد و با اشاره به اینکه برنامه های سوم خرداد باید به صورت گفتمان محور برای نسل چهارم انقلاب تبیین شود گفت : فتح خرمشهر عملیات بسیار با عظمت و بزرگی بود.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۳۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، محمد مهدی خانی زاده فرماندار بهاباد با بیان اینکه جوانان نسل‌های سوم وچهارم ما دوران دفاع مقدس را ندیده اند و آشنائی ندارند اظهارداشت: بازسازی صحنه‌ها برای نسل جوان که آینده انقلاب هستند تبیین و نهادینه شود.
فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه سوم خرداد نقطه عطف پیروزی‌های ایران در جنگ تحمیلی است خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر به عنوان حماسه‌ای جاویدان در تاریخ انقلاب اسلامی است که می‌توان از آن به عنوان یک حماسه بزرگ ملی یاد کرد.
عالی‌ترین مقام اجرائی شهرستان بهاباد تصریح کرد: در فتح خرمشهر ثابت شد نظام اسلامی با برخورداری از موهبت رهبری خردمند و هوشمندانه، از ظرفیت‌های بالایی برای رویارویی با تهدیدات دشمنان بهره‌مند است.
خانی زاده با اشاره به اینکه سوم خرداد روز بالندگی، اقتدار و عظمت ملت ایران است و این روز بزرگ از افتخارات مهم این انقلاب است که باید برای همیشه در اذهان باقی بماند است افزود: برنامه‌های سوم خرداد باید با شکوهتر از سال‌های گذشته برگزارشود.
جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشداران بخش آسفیچ و مرکزی و اعضای ستاد درمحل فرمانداری بهاباد برگزارشد.
ارسال نظرات