خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندرترکمن از برگزاری برنامه شاخص گرامیداشت حماسه سوم خرداد در مسجد جامع این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۴۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ دوم پاسدار جواد جعفریان ؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندر ترکمن  با ذکر این خبر افزود:برنامه شبی با خاطره یکی از برنامه های شاخص حماسه گرامیداشت سوم خرداد است که همراه با افطار خواهد بود.

وی تصریح کرد:این برنامه با بازگویی خاطرات درصدد یادآوری لحظات شیرین این حماسه در اذهان است تا ضمن بازگویی خاطرات گوشه هایی از دلاوریهای رزمندگان اسلام برای بازپس گیری خاک مقدس کشورمان مرور و بیان شود.

جعفریان با اشاره به گرامیداشت این حماسه بیان کرد:هرساله مراسم صبحگاه مشترکی با حضور دستگاه های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی در شهرستان برگزار می شد که امسال همزمان با تقارن ماه رمضان با این حماسه مراسم شبی با خاطره همراه با افطار برنامه شاخص این گرامیداشت در نظر گرفته شد.

فرمانده سپاه بندرترکمن اذعان داشت:جوانان غیور ایرانی با فتح خرمشهر به جهانیان ثابت کردند برای حفظ خاک و مرزهای کشور جان خود را در طبق اخلاص نهاده تا دشمن نتواند گوشه چشمی به خاک ما داشته باشد لذا فتح خرمشهر فتح ارزشهایی بود که با دلاوری جوانان ما میسر شد.

جعفریان با اشاره به برگزاری این مراسم در 2 خرداد یادآور شد: این مراسم بزرگ غروب چهارشنبه 2 خرداد در مسجد جامع بندرترکمن همراه با ضیافت افطار برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها