خبرگزاری بسیج: نمایشگاه قرآن کریم در بوستان عطر سیب باقرشهر برپا می شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۵۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ نمایشگاه قرآن کریم سوم تا نهم خرداد ماه در بوستان عطر سیب باقر شهر برگزار می شود.

در این نمایشگاه بخش های آثار هنری، آثار مکتوب، نمایشگاه و فروشگاه کتاب با ۵٠ درصد تخفیف، عفاف و حجاب، کودک، مسابقات و برنامه های سرگرمی و دستاوردهای موسسات قرآنی در نظر گرفته شده است.

همزمان با برپایی این نمایشگاه برنامه هایی چون تجلیل از خادمان و هنرمندان قرآن کریم، شب های شعر و خاطره، جزءخوانی، نشست های تخصصی، محافل انس با قرآن، تلاوت های مجلسی و رادیو صدای وحی برگزار می شود.

این نمایشگاه به همت حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، شورای اسلامی باقرشهر، هیئت رزمندگان اسلام باقر شهر، دهیاری قمصر و اداره آموزش و پرورش کهریزک  بر پا می شود و برنامه های شاد و مفرح با موضوع قرآن کریم همراه با مسابقات و جوایز ارزنده در این نمایشگاه برگزار شود.

گفتنی است ؛ این نمایشگاه سوم تا نهم خرداد ماه جاری از ساعت ١٨ تا ٢٢ در بوستان عطر سیب واقع در شهرری، باقر شهر، خیابان ٢۴ متری طالقانی، میدان فاتحی، خیابان ٢٢ بهمن شمالی پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات