خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایش تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، اظهار داشت: فتح خرمشهر در تاریخ ایران اسلامی، نقطه عطف و برگ زرینی بود که باید این روز به نحو احسن گرامی داشته شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۷۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

عزت اله جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به تقارن سوم خرداد امسال با ماه مبارک رمضان، افزود: برنامه های مختلف فرهنگی و معنوی برای گرامی‌داشت این روز تاریخی پیش بینی شده است که با نهایت توان توسط ادارات، نهادها و سازمان ها در استان آذربایجان شرقی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شعار محوری برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر «ما توانستیم» است، اظهارداشت: بیش از 36 برنامه مختلف به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر در استان در نظر گرفته شده است که از جمله آن ها میتوان به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، همایش فاتحان خرمشهر و عطر افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، سخنرانی فرماندهان و فاتحان خرمشهر قبل از خطبه های نمازجمعه در تبریز و شهرستان ها، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تولید و پخش برنامه های مختلف از صدا و سیمای استان، برگزاری شب شعر مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی کارگاه های ادبی، برگزاری یادواره شهدا و نمایشگاه های عکس ویژه سوم خرداد اشاره کرد.

سردار جعفری ادامه داد: مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح صبح روز پنجشنبه، سوم خرداد سال جاری در پایگاه شهید فکوری تبریز با حضور یگان های نمونه نظامی و انتظامی استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش فاتحان خرمشهر نیز همان روز راس ساعت 10 صبح، در حسینیه گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار می‌شود و پس از آن آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای این گلزار انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها