خبرهای داغ:
همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد
همزمان با ماه مبارک رمضان، کلاس‌های تفسیر قرآن کریم هر روز با حضور پایوران و سربازان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۸۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با برگزاری کلاس‌های قرائت و تفسیر قرآن کریم، حال و هوای معنوی دیگری به خود گرفته است.
 
برگزاری کلاس تفسیر قرآن در ناحیه امام حسن مجتبی (ع)

حجت الاسلام والمسلمین «سید صمصام الدین قوامی» امام جمعه پردیسان قم طی سخنانی در یکی از جلسات تفسیر قرآن کریم در جمع کارکنان پایور و وظیفه ناحیه با اشاره به آیاتی از سوره مومنون اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی ویژه خداوند تبارک و تعالی برای بندگانش هست باید هر روز و هر لحظه یک گام به سمت تکامل حرکت کنیم تا اینکه به عید فطر رسیده و به فطرتمان برگردیم و یک انسان فطری و پاک و متعادل تبدیل شویم.
وی افزود: ایمان به خدا اساس کار است وما باید این ایمانی را که داریم هر روز غنی‌تر و با درجه و عیار بالاتر به دست بیاوریم.
امام جمعه پردیسان تاکید کرد: مخصوصا امروزه که دشمن ایمان ما را مورد هدف خود قرار داده و می‌خواهد به آن آسیب وارد کند و ما را ضعیف و راه نفوذ را باز کرده و از این راه مومنین را زمین گیر کند.
وی خاطرنشان کرد: اگر ما مومن باشیم و هرروز به دنبال ترقی و تعالی ایمانمان باشیم دشمنان نمی‌توانند به ماضربه‌ای وارد کنند.
 
برگزاری کلاس تفسیر قرآن در ناحیه امام حسن مجتبی (ع)
ارسال نظرات
پر بیننده ها