مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: نخستین جشنواره تئاتر خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی در زاهدان به کارخود پایان داد.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۸۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: چهار اثر برگزیده نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی با نام طلوع با موضوع آسیب‌های اجتماعی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: برگزاری نخستین جشنواره استانی نمایش‌های خیابانی با نام طلوع در شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان از ٢٣ تا ٢٩ فروردین با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد.

حسین مسگرانی افزود: ٢٢ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که در مجموع ١٤ اثر برگزیده و در مدت یک هفته توسط ١٢٠ هنرمند تئاتری استان اجرا شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه این جشنواره تئاتر طالع بین به کارگردانی پرویز بهرامی از سراوان و طلافروشی به کارگردانی حکیم داد حسین زاده از سراوان به عنوان آثار اول و دوم برگزیده شدند.

این مسئول ادامه داد: همچنین تئاتر‌های هشکین دار به کارگردانی منوچهر بلیده از نیکشهر و دادگاه در خیابان به کارگردانی سعید بادینی از زاهدان به طور مشترک جایگاه سوم را از آن خود کردند.
 
منبع خبر: روابط عمومی اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات