در آستانه حماسه سوم خرداد ودر در ایرانشهر برگزار شد:

روایت عملیات آزادسازی خرمشهر توسط بسیج اساتید

به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه ولایت در شهرستان ایرانشهر، شرح روایت عملیات آزادسازی خرمشهر باحضور استادان علاقمند، در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۸۷۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
به گزارش سرویس  بسیج اساتید کشور خبرگزاری بسیج، به مناسبت سالگرد عملیات آفتخارآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، مراسمی با حضور جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه در سالن همایش‌های دانشگاه ولایت برگزار شد.

سرهنگ بازنشسته غلامحسین زرگر، راوی خاطرات دوران هشت ساله دفاع مقدس ضمن اشاره به تاریخ و تمدن چند هزار ساله این سرزمین، یادآور شد خرمشهر برای چهارمین بار به همت و رشادت غیور مردان از خود گذشته به مام وطن بازگشت. اما برخلاف سه مرتبه قبلی که در دوران تاریک رژیم های طاغوتی پادشاهی اتفاق افتاد و هربار در قبال آزادی خرمشهر دشمن از عمّال و سردمداران طاغوتی باج گرفته و گوشه ای از کشور را به نفع خود جدا کرد، اما این بار هیچ گونه باجی به دشمن خبیث داده نشد و رزمندگان جان برکف، با ایثار جان و خون خود نگذاشتند ذره ای از خاک وطن به دست دشمنان نابکار بیفتد و به همین دلیل است که نکوداشت این ایام بسیار ضروری و یادآوری این رشادت ها برای نسل های بعد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه نیز اساتید بسیجی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای جنگ تحمیلی، بر ادامه راه آن عزیزان تأکید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار