سردار اكبر نژاد : شهدا آیت الهی اند، و باید این آیات الهی را تلاوت و به آن عمل كرد، شهدا یك پیام دارند و آن اینكه وحدت و انسجام داشته باشیم و انتظار برداشتن گام های بزرگ جهت رشد معنوی و تعالی در عمل را از ما دارند.
کد خبر: ۹۰۱۹۸۷۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل ازروابط عمومی سپاه ناحیه بابل، دومین سالگرد شهادت شهدای خانطومان سوریه و یادواره بیش از 1700 شهید شهرستان بابل  به همت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بابل در مسجد فاطمه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.

 در این مراسم معنوی كه مسئولین شهرستانی،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،بسیجیان، پایوران سپاه ناحیه بابل و نیروهای انتظامی و آحاد مردم حضور داشتند سردار قاسم اكبر نژاد ریئس اداره امور مشترك عملیات كل سپاه به سخنرانی پرداخت.

سردار اكبر نژاد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای خانطومان و محور مقاومت گفت: امروز اساس استراتژی ها بر جغرافیا استوار است و این جغرافیا بر اساس موقعیت های كانونی خود برقرار می باشد و شهدا با درك درست موقعیت جغرافیایی منطقه غرب آسیا و قلب تپنده جهان در پیكره جهانی عمل كردند.

وی افزود: دشمن به دنبال دستیابی به سه هدف در منطقه غرب آسیا می باشد كه عبارتند از: حفظ منافع غرب،تأمین امنیت رژیم اشغالگر قدس و حفظ هم پیمانان مرتجع منطقه ای خود كه به تعبیر ترامپ«گاو شیرده» می باشند و دشمن سه راهكار جهت دستیابی به این اهداف مد نظر دارد كه شامل ایجاد سازمان بی نظم كننده، ایجاد بی نظمی و تثبیت بی نظمی می باشد.

 ریئس اداره امور مشترك عملیات كل سپاه اظهار داشت: هدف دشمن از ایجاد سازمان بی نظم كننده، جابجایی خطوط مبارزه و ایجاد رعب و وحشت با تشكیل و راه اندازی داعش و نیروهای تكفیری می باشد.

سردار اكبر نژاد در فراز دیگری از سخنان خود تصریح كرد: شهدا آیت الهی اند، و باید این آیات الهی را تلاوت و به آن عمل كرد، شهدا یك پیام دارند و آن اینكه وحدت و انسجام داشته باشیم و انتظار برداشتن گام های بزرگ جهت رشد معنوی و تعالی در عمل را از ما دارند.

ذر ادامه این مراسم با شكوه، مداحی توسط حاج عباس اكبر نژاد ذاكر اهلبیت(ع) و برادر اسماعیل پور از یادگاران دوران دفاع مقدس و پیرغلام اهلبیت (ع) صورت گرفت و در خاتمه لوح تقدیر به پدر شهیدان مدافع حرم رجایی فر و طاهر تقدیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها