حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در سپاه و بسیج در جمع پایوران،سربازان،هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سپاه ناحیه بابل گفت: دعوای ما با غرب به خاطر برنامه هسته ای و سلاح نظامی نیست بلكه بر روی اعتقادات و باورهای ماست.
کد خبر: ۹۰۱۹۸۹۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بابل، حجت الاسلام والمسلمین ادیانی اظهار داشت: ما می گوییم بشر باید آسمانی باشد ولی غرب می گوید باید مادی باشد، ما اعتقاد به حاكمیت خدای یكتا داریم ولی غرب قائل به قیام و قعود انسان به عنوان حاكم بر جهان می باشد.

وی افزود: صدها شبكه تلویزیونی غرب اعتقادات و باورهای ما را نشانه گرفته اند و یكی از این موارد كانون خانواده می باشد و ساخت این شبكه ها برای این است كه باورهای ما را عوض كنند به همین دلیل از روز اول تشكیل سپاه در كنار سایر واحد ها واحد عقیدتی سیاسی ایجاد شد تا همیشه به یاد ما باشد كه قدرت ما به میزان اتكال ما به خدای متعال می باشد نه به ابزار و امكانات مادی و انقلاب و جنگ ما عقیدتی بود.

قابل ذكر است: در طلیعه این مراسم حجت الاسلام عزیزالله حجازی نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بابل به عرض خیر مقدم پرداخت و در پایان مراسم به تعدادی از پایوران، سربازان،مربیان عقیدتی،هادیان سیاسی نمونه و نفرات برتر مسابقه كتابخوانی لوح سپاس و هدایا اهداء شد.



 

ارسال نظرات
پر بیننده ها