مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ایجرود:

آزاد سازی خرمشهر اوج ایثار و مقاومت را به نسل جوان منتقل میکند

حجت الاسلام احدی اظهار کرد :گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر فرصت مناسبی است تا اوج ایثار و مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس و مجاهدت های آنان را به نسل جوان منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۲۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:وی با اشاره به آزاد سازی خرمشهرگفت: ملت غیور و سرافراز میهن اسلامی با ایثار و مقاومت و جانفشانی های خود به استکبار جهانی این پیام را داد که ملت ما تا زنده است یک وجب از خاک عزیزمان عقب نشینی نخواهد کرد .

وی افزود: آزاد سازی خرمشهر از دستِ ارتشِ تا بن دندان مسلح وبا پشتیبانی قدرت های جهانی سند عزت و غیرت و همت والای ملت ایران در تاریخ ماندگار خواهد شد و ملت ایران در آزاد سازی خرمشهر میوه و ثمره وحدت و یکدلی ارتش و سپاه و بسیج را با فرماندهی قاطعانه و پیامبر گونه امام راحل(ره)را چیدند و به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی سیلی محکمی زدند و به دنیا نشان دادند که هر کس چشم طمع به خاک میهن اسلامی داشته باشد ،جوانان سر افراز کشورمان چشمانشان را از حدقه در می آورند .

حجت الاسلام احدی در پایان این مطلب را خاطر نشان کرد که در حال حاضر ملت سر افراز و و سر بلند کشورمان با وحدت و یکدلی نقشه شوم دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب خواهند کرد و با اتکا به توانمندی های خود و با مصرف کالای ایرانی همه تحریم ها را بی اثر ،ومثل همیشه دشمنان را نا امید خواهند کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار