افزایش توانمندی اعتقادات دینی و اخلاقی در نمایندگی ولی فقیه مجسم می شود

نقش حوزه نمایندگی ولی فقیه باعث افزایش توانمندی اعتقادی دینی و اخلاقی و شایستگی های انسانی می شوند و مردم از سپاه و بسیج توقع خاصی دارند و این نهاد مقدس را ملجاء و امنیت خودشان می دانند باید قوی ، مستدل ، محكم و شجاع باشیم و عزم راسخ در مسائل دینی و اعتقادی داشته باشیم .
کد خبر: ۹۰۱۹۹۶۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه ناحیه جویبار گفت : امروز در این برهه از زمان دشمن بیكار ننشسته و دشمن روی سه موضوع خانواده ، نظام آموزشی و تربیتی كار كرده تا بنیان ما را دچار خلل نماید و برای به اضمحلال كشاندن نیروها كار و تدبیر كرده و سرمایه گذاریهای هنگفتی انجام دادند كه جوانان را به نابودی بكشانند باید هوشیاری را حفظ كنیم .

سرهنگ پاسدار اسماعیل نادعلی تصریح كرد : در هنگام جنگ ما حضور فیزیكی در صحنه داشتیم و پوزه دشمن را به خاك مالیدیم ولی امروز یك جبهه در مقابل ما ایستاده است و اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده است كه زدن اعتقادات و ارزشها ، تحریف نمودن شخصیتهای معنوی و نام مناسبتهای ملی و مذهبی امام و رهبری و امام حسین (ع) از جمله فعالیتهای دشمن است .

نادعلی اظهار داشت : وظیفه ما پاسداران در قبال تهاجم فرهنگی مهم و سنگین است  و بروز و با مطالعه بودن از خصوصیات ما باید باشد و با روحیه انقلابی و جهادی كار بكنیم و تقویت روحیه ی جهادی از وظیفه ماست و تشكیل هیئتهای  اندیشه ورزی در حوزه های اخلاقی و دینی یكی از كارهای حوزه های مقاومت می باشد كه باید خودمان عامل به عمل باشیم و در این راستا گفتمان و فرمایشهای امام راحل (ره)و رهبری  باید سر لوحه كار پایگاهها و حوزه های مقا ومت باشد .

ایشان افزود : امروز عمق استراتژیك دشمن قلب اعتقادات و باورهای دینی ما است و وظیفه ما این است كه باید جلوی ضربه ای به پیكر اسلام زده شود را بگیریم و در این راستا ارزشهای دینی ، اعتقادات امام امانت است و حفظ امانت شجاعت و جسارت و دغدغه می خواهد و هم كسانی كه متولیان امور هستند برای هدایت مردم باید نقش بسزایی داشته باشند .

وی در ادامه افزود : داشتن نظام آموزشی قوی و برنامه های با محتوای دینی و دارای ریشه ، هدفمند كردن مدیریت و كار ، رابطه منطقی بین سیاستگذاری و اجراء ، داشتن اشراف اطلاعاتی ، ایجاد رقابت سالم در بین بسیجیان ، تشویق و تعریف در بین مردم و بسیجیان ، انتقال تجارب به سایر مجموعه و قوی كردن هیئتهای اندیشه ورزی از جمله برنامه های ما باید باشد .

سرهنگ پاسدار اسماعیل نادعلی بیان كرد : مقام معظم رهبری برما ولایت دارند و ما در شناخت ولایت كوتاهی داریم و ما كه داعیه سربازی ولایت را داریم خوب و درست و به هنگام عمل كنیم و باید نظارت و كنترل و هدایتگری داشته باشیم و عقیدتی نظارت در حوزه های مقاومت استمرار هدایتگری به بسیجیان و برنامه های حلقات صالحین تربیت خوبی برای جوانان ما است .

وی در پایان تأكید كرد : نقش حوزه نمایندگی ولی فقیه باعث افزایش توانمندی اعتقادی دینی و اخلاقی و شایستگی های انسانی می شوند و مردم از سپاه و بسیج توقع خاصی دارند و این نهاد مقدس را ملجاء و امنیت خودشان می دانند باید قوی ، مستدل ، محكم و شجاع باشیم و عزم راسخ در مسائل دینی و اعتقادی داشته باشیم . 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار