مادر شهیدی که بعد از ۳۵ سال چشم انتظاری فرزند خود را دفن کرد به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۶۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
مادر شهید خانلرخانی به فرزند شهیدش پیوست
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مادر شهید خانلرخانی که بعد از ۳۵ سال پیکر مطهرش را در آغوش کشید صبح امروز به فرزند شهیدش پیوست.
پیکر فاطمه عابدینی صبح امروز از بیمارستان امام حسین (ع) روی دست مردم شهید پرور شاهرود تشییع و به زادگاهش قاسم آباد بسطام منتقل و در کنار فرزند شهیدش حجت الله که بعد از ۳۵ سال به زادگاهش بازگشته بود و مادر را از چشم انتظاری درآورده بود آرام گرفت.
این مادر شهید که ۳۵ سال چشم انتظار بازگشت فرزندش حجت الله بود در بهمن ماه امسال از چشم انتظار در آمد و استخوان‌های فرزندش را تشییع کرد و امروز با خاطری آسوده به فرزند شهیدش پیوست و در جوار او آرام گرفت.
خاطر نشان می‌شود مادر شهید چند سالی است که بیمار بوده و حتی تا مرز ارتحال نیز پیش رفته بود که شهیدش حجت الله به بالینش حاضر می‌شود و به او می‌گوید خوب می‌شود و ناراحت نباشد و همینطور هم می‌شود و علت این بوده که از چشم انتظاری بیروی بیاید و در عالم فانی نیز حجت الله را ببیند و بعد در عالم باقی با خیالی آسوده به او بپیوندند.
روابط عمومی و تبلیغات، دفتر خبرگزاری بسیج و بسیج رسانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود ارتحال این مادر صبور را به خانواده این شهید تسلیت عرض کرده و برای آن مرحومه غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل را از درگاه خداوند خواستار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها