خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: یکی از اصولی که در ماه مبارک رمضان باید خیلی به آن توجه شود صله رحم می باشد و در این ماه مردم باید به دیدار همدیگر بروند و اصل صله رحم این است فرد ازحال فرد و همسایه از حال همسایه ی خود باخبرباشد و بتوانند گره از مشکلات هم باز کنند.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۷۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع کارکنان این ناحیه اظهار کرد: ماه رمضان فرصت بزرگی است تا به معنویت بالایی رسیده و با پرورش هر چه بهتر افکار و اعتقادات خود از این ماه مبارک بهره کافی برده و در پیشگاه خداوند باری تعالی سربلند از این ماه بیرون بیائید.
وی خاطر نشان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی است تا با حضور در مراسمات مذهبی پیش ببینی شده در این ماه مبارک با فضائل اخلاقی و دینی ائمه آشنایی بیشتری پیدا کرده و از این فضائل در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف دین اسلام گام برداشته چرا که گام مثبت در راه دین اسلام باعث ناامیدی دشمنان می شود.
عدالتی شربیانی به فواید ماه رمضان اشاره کرد و گفت: بردباری یکی از آثار روزه و باعث می شود انسان با معرفت شود و زمانی که معرفت کسب کرد صاحب یقین می شود. تقویت اراده ، صبر و تحمل و دقت در برنامه ریزی از دیگر آثار روزه در ماه مبارک رمضان است.
وی بیان کرد: یکی از اصولی که در ماه مبارک رمضان باید خیلی به آن توجه شود صله رحم می باشد و در این ماه مردم باید به دیدار همدیگر بروند و اصل صله رحم این است فرد ازحال فرد و همسایه از حال همسایه ی خود باخبرباشد و بتوانند گره از مشکلات هم باز کنند.
این مسوول تصریح کرد: یکی دیگر از اصول اساسی در ماه مبارک را تقویت اراده فرد است.تقویت اراده در این ماه باید شروعی باشد برای ماه های دیگر سال.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ابراز کرد: از جمله فلسفه های گرفتن روز در ماه مبارک رمضان بعداز تزکیه نفس و خودسازی، توجه به افراد کم بضاعت و فقیر است و هدف از پهن کردن سفره های افطاری در این ماه باید باهم بودن افراد غنی و فقیر باشدو نباید چیزی جز این باشد.
وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه رمضان ماه میهمانی خداوند نام گرفته شده، افرادی که از توانایی مالی بهتری برخوردارند باید در حد توان به افراد کم بضاعت توجه داشته باشند، زیرا این مورد توجه قرار گرفتن ها باعث گرایش هرچه بیشتر این افراد به سمت دین و مذهب می شود.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها