خبرهای داغ:
در بیانیه سپاه تاکستان به مناسبت سالروز آرادسازی خرمشهر آمده است:

فتح خرمشهر معجزه ولایت بود

در آستانه سوم خرداد ماه ، سالروز آزادسازی خرمشهر سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۸۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه سوم خرداد ماه ، سالروز آزادسازی خرمشهر سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:
سوره انفال:
و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه و من رباط الخیل.
سوره نساء:
والله اعلم باعدائکم و کفی بالله ولیا و کفی بالله نصیرا
فتح خرمشهر را معجزه ولایت باید دانست که در سوم خرداد سال 61 توسط رزمندگان اسلام و عنایت خداوند متعال آزاد گردید.
برای پی بردن به عظمیت این نبرد حماسی کافی است بدانیم نیروهای متجاوز عراقی پیش از نبرد در اطلاعیه ای به نیروهای خود دستور داد ه بودند که دفاع از خرمشهر را به منزله دفاع از بصره و بغداد به حساب آورند.
با عنایت خداود کریم فتح خرمشهر در زمان کمتر از 24 ساعت موجب شد بخش قابل توجهی از نیروهای مهاجم بعثی به اسارت سربازان اسلام درآیند و این نبرد حماسی پایان بخشیدن به 19 ماه اشتغال و وارد ساختن ضربه ای کمر شکن به توان رزمی دشمن مهاجم بود.
عملیات بیت المقدس به عنوان برجسته ترین عملیات پدافندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تاریخ نظامی 8 سال فع مقدس ثبت شده است.
و امام خمینی (ره) در بیان این فوز عظیم گفتند:ای فرزندان قرآن کریم ، نیروهای ارتش و سپاهی و بسیج و نیروهای مردمی و ... و ملت عزیز ایران هوشیار باشید که پیروزی ها هرچند عظیم و حیرت انگیز است شما را از یاد خداوند که نصر و فتح در دست اوست غافل نکند.
و در بیان امام خامنه ای آمده است که: در همه میدان ها یک ملت وقتی که به خود متکی شد ،وقتی مومن شد و قتی این ایمان را با عمل صالح و با جهاد همراه کردپیروزی او قطعی است، درش خرمشهر برای ما یان است ، ملت ایران نباید این درس را فراموش کند نقطه قوت شما همین ایثار و دل دادن به مجاهدت است.
و در بیانی دیگر شرح دادن که باید خرمشهر ها را فتح نمود.
و آنجا که شهید جهان آر گفت: بچه ها اگر شهر سقوط کرد دوباره آن را پس می گیریم، مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند، نتیجه ای جز این نمی توان گرفت که با ایمان و اخلاص و توکل به خداوند می توان به تمام پیروزی ها دست یافت این روحیه جهاد و ولایت مداری در جمع رزمندگان کلید جاودانگی است.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها