اولین همایش ملی انتخاب جوان کارآفرین:

دو جوان کار آفرین کردستانی موفق به دریافت تندیس برتر کشور شدند

" فرشاد شبرندی" مدیر موسسه واده‌ی هیژان و "سبا زینتی" مدیر موسسه لبخند بسازیم در اولین همایش ملی انتخاب جوان کارآفرین ایران موفق به دریافت تندیس برتر کشور شدند.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۸۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، این همایش در مجتمع فرهنگیان منطقه آزاد انزلی برگزار شد و ۴۳ ایده منتخب جوانان در حوزه کارآفرینی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان کل کشور رونمایی شد و ۲۷ طرح به داوری مرحله نهایی راه یافت.

در پایان "فرشاد شبرندی" مدیر موسسه واده‌ی هیژان و "سبا زینتی" مدیر موسسه لبخند بسازیم دارای دو مدیر سازمان مردم نهاد دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان و تحت نظر حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان با ارائه مجموعه کارگاه‌های تولیدی خانه سبز با فعالیت "طراحی و دوخت البسه" موفق به دریافت تندیس برتر اولین همایش ملی انتخاب جوان کارآفرین کشور شدند و از سوی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این جشنواره ملی از ۱۲ نفر از کارآفرینان و ۴ نفر از ایده پردازان برتر در حوزه کارآفرینی کشور با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و استاندار گیلان تجلیل شد.

گفتنی است، بر اساس تفاهم انجام شده بین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید کشور طرح‌ها و ایده‌های تشکل‌های جوانان پس از تأیید در کمیته تخصصی برای دریافت وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۴ درصد به صندوق کارآفرینی امید معرفی می‌شوند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات