خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: با همکاری هیئت رزمندگان اسلام امسال نیز همچون سالهای قبل برنامه محوری شب 15خرداد در حسینیه جماران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طائب مسئول قرارگاه فرهنگی عمار برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۰۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند صبح امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت یوم الله سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: عملیات بیت المقدس در مقطع حساس دفاع مقدس در برابر موانع و استحکامات دشمن در خرمشهر انجام شد.

 وی عنوان کرد: با توجه به تلفات نیروی انسانی و تجهیزات اندک به این باور می رسیم که طبق فرمایش امام راحل "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

فرمانده ناحیه سپاه بیرجند با بیان اینکه روز سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است افزود: اگر ملتی در راه آرمانهای خود ایستادگی، مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی داشته باشد و مخلصانه پای کار بیاید فتح با او است.

وی یادآور شد: در مقطع درخشان دوران دفاع مقدس عملیات های ثامن الائمه ، طریق القدس، فتح المبین و سرانجام عملیات بیت المقدس انجام و در این 4 عملیات بیش از 90درصد از مناطق اشغالی ما آزاد شد.

صادق احمدی ادامه داد: این سخن معمار انقلاب در مورد آزادسازی خرمشهر برای فرماندهان و رزمندگان یادآوری شد که اگر اعتماد مطلق به خداوند داشته باشیم و با برنامه ریزی و تبعیت از امام و مقتدای خود وارد صحنه شویم پیروزی ازآن ما است.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم این ایام الله را گرامی داریم و برای نسل جوان مرور کنیم خاطرنشان کرد: در این جهت نشست های بصیرتی و روشنگری و ویژه برنامه هایی در مساجد، پایگاه های بسیج و حلقه های صالحین داریم تا این مقطع درخشان دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: امروز نیاز داریم که ایثارگری، مقاومت و تبعیت از رهبر انقلاب را به عنوان تنها عامل پیروزی در برابر جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا برای مردم تبیین کنیم.

وی افزود: برنامه هایی به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان از جمله صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج و سخنرانی محوری در مسجد امام حسین(ع) ، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و شرکت نیروهای مسلح در نماز عبادی سیاسی جمعه پیش بینی شده است.

صادق احمدی با بیان اینکه در آستانه بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد قرار داریم خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که با تمام توان و ظرفیت در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب گام برداریم.

وی اظهارداشت: همه ساله در سالگرد ارتحال امام ویژه برنامه هایی به منظور تجدید بیعت با آرمان های امام انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند افزود: همه ساله زائرین و پیروان امام خمینی(ره) به مرقد ایشان اعزام می شوند اما امسال به دلیل تقارن با ماه رمضان اعزام کاروان به شکل سازمانی نداریم.

وی با بیان اینکه در مرکز استان برنامه های محوری داریم گفت: امسال سالگرد ارتحال امام(ره)در  14 خرداد مصادف با اولین شب قدر است و در مساجد و هیئات مذهبی محور سخنرانی علما و خطبا پیرامون ابعاد وجودی بنیانگذار انقلاب است.

صادق احمدی ادامه داد: با همکاری هیئت رزمندگان اسلام امسال نیز همچون سالهای قبل برنامه محوری شب 15خرداد از ساعت 10شب در حسینیه جماران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طائب مسئول قرارگاه فرهنگی عمار برگزار می شود.

وی از مردم ولایتمدار و انقلابی استان برای حضور حداکثری در این مراسم دعوت کرد و افزود: این برنامه با هدف تجدید پیمان با آرمانهای امام و رهبری و انعکاس پیام نسل جوان و ادامه دهندگان راه امام به گوش جهانیان با شکوهتر از گذشته برگزار می شود.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها