در بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره):

بیش از 1500 ویژه برنامه در استان اجرا می شود

به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد ، هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۱۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و یوم الله ۱۵ خرداد گفت: پاسداشت وقایع مهم و تبیین این مسائل تاثیر بسزایی در تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

وی گفت: برنامه محوری سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بعد از افطار در مسجد حضرت امام حسین (ع) و ویژه برنامه گرامیداشت قیام یوم الله ۱۵ خرداد در مصلی قدس شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد.

صفدری برگزاری سوگواره شب‌های شعر، اجرای ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با دعوت از صاحب نظران شیعه و سنی، اجتماع روحانیان شیعه و سنی و همایش فرماندهان نیروی‌های مسلح با هدف تبیین اندیشه‌های دفاعی حضرت امام خمینی(ره) را از جمله برنامه‌های شاخص گرامیداشت این دو رویداد مهم انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیفات اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نقش مهم و موثری در شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی داشته است و از آنجایی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ریشه‌های انقلاب را در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ پایه گذاری کردند بزرگداشت این ایام فرصتی مناسب برای ترویج اندیشه‌های ناب و ارزشمند امام راحل است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه رخداد‌های تاریخی پیوند نزدیکی با باور‌ها، گرایش‌ها و آرمان‌های جامعه دارند مردم ایران اسلامی با گرامیداشت این ایام ضمن تجدید عهد دوباره با رهبر معظم انقلاب بر پیروی و تبعیت کامل از ولایت فقیه تاکید می‌کنند.
ارسال نظرات