رزمنده عملیات بیت المقدس:

حضور رزمنده های زنجانی در عملیات ها قابل تحسین بود

رزمنده عملیات بیت المقدس با تبریک آزاد سازی خرمشهر بنا به فرمایش امام (ره)که خرمشهر را خدا آزاد کرد،گفت:انقلاب اسلامی اوج اقتدار خود را با تحول فرهنگی، ایثارگری ،خدا باوری،خود باوری ضد استکبار ایجاد نمود که در نهایت به آزاد سازی خرمشهر دست یافت.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۱۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج زنجان ، سعید ثاقبی با اشاره به آزاد سازی خرمشهر که به تمام ملت ایران ثابت کرد که تصمیم خود را گرفته است ،تصریح کرد:اگر همه دنیا بخواهد مقابل نظام جمهوری اسلامی بایستد شکست می خورد.

وی با بیان اینکه افکار عمومی جهان قبل از آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس بر این باور بودند که در این جبهه شکست از آن ایران است،یاد آور شد:شکست دشمن در این خط و جبهه بسیار کار سخت و دشواری بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به انجام عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در سه مرحله تصریح کرد: هر سه مرحله این عملیات با دقت و ویژگی‌های خاصی دنبال می‌شد که در نتیجه فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان معادلات دشمن برای ادامه جنگ علیه ایران با انجام این عملیات غرورآفرین برهم خورد.

ثاقبی افزود:فرماندهی کل قوا که به دست امام (ره)بود و انسجام و پشتیبانی مردم در عملیات بیت المقدس نمایان شد و منجر به آزاد سازی خرمشهر شد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی خرمشهر ترسی در وجود کشورهای حامی عراق ایجاد شد اظهار داشت: ما ثابت نمودیم که شکست ناپذیر هستیم و آن باوری که در دنیا برای پیروزی عراق ایجاد شده بود خلاف آن ثابت شد.

سعید ثاقبی با اشاره به پیروزی رزمندگان در صحنه جنگ از خود باوری که در میان مردم ایجاد شده بود گفت:مردم ایران اراده ی خود را به دنیا تحمیل نمود که "ما میتوانیم".

وی از موج فتح خرمشهر در دنیا و رسانه ها یاد آور شد و افزود: رزمندگان با شجاعت و ایمان به پیروزی عرصه‌های دوران دفاع مقدس را پس از این عملیات نیز به خوبی انجام داده و گنجینه با ارزشی را تقدیم مردم کردند.

سرهنگ ثاقبی تصریح کرد:حضور رزمنده های زنجانی در عملیات ها قابل تحسین بود و در شکستن خطوط دشمن مانند سایر رزمنده های شهر های دیگر خوب درخشیدند.

وی با بیان اینکه عزت و افتخار ایران با فتح خرمشهر به جهانیان ثابت شد تصریح کرد:بعد از پیروزی به تمام جهانیان ثابت شد که ایران را نمی توان شکست داد و پس از گذشت چندین سال ترس آمریکا پایه گذاریش از فتح خرمشهر است.

ارسال نظرات