ناصر گیوه ای رزمنده عملیات بیت المقدس:

اولین نیروهای حاضردر شهر خرمشهر نیروهای زنجانی بودند

رزمنده عملیات بیت المقدس با اشاره به حضور خود درعملیات بیت المقدس که اولین عملیاتی بود که در آن شرکت می کردم، گفت:با توفیقات الهی در این عملیات در گردان شهید چمران سازماندهی شدم.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۱۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش به خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ،ناصر گیوه ای با بیان اینکه با گذشت چندین سال از عملیات غرور آفرین بیت المقدس و بازسازی آن در خاطره ها اظهار داشت:هدف اصلی عملیات ها آزاد سازی شهر خرمشهر در آن دوران بوده است.

وی اولین فرمانده خود را در دوران دفاع مقدس شهید حاج رحیم تاران معرفی کرد و گفت: در عملیات بیت المقدس این شهید فرمانده من بود.

گیوه ای افزود :دوم خرداد ۱۳۶۱ با پیش بینی فرماندهان که عملیات سختی پیش رو است راهی خرمشهر شدیم .

رزمنده عملیات دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه دشمن شرایط سختی را ایجاد کرده بود خاطر نشان کرد:به یاری خداوند به محض ورود به خرمشهر با سیلی از نیروهای عراقی که تسلیم شده بودند مواجه شدیم به نحوی که کنترل اسراءاز دست نیروهای ایرانی خارج شده بود.

گیوه ای با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره)که خرمشهر را خدا آزاد کرد تصریح کرد:۱۹هزار نفر از نیروهای عراقی آن روز به اسارت رسیدند .

ناصر گیوه ای با بیان اینکه با شهادت شهدای زیادی خرمشهر به خونین شهر اسم گرفته بود عنوان کرد:به گفته سردار محمود عباسی اولین نیروهای وارد شده به شهر خرمشهر نیروهای زنجانی بودند که از افتخارات رزمندگان عزیز زنجانی محسوب می شد .

وی با بیان اینکه ثبت وقایع آن زمان را با دوربین عکاسی خود  داشتم؛ اظهارداشت:یکی از عکسهای که باب میلم است گرفتن عکس توسط شهید اشتری از من است.

ارسال نظرات