خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اعلام آمادگی یگان ویژه ناجا در اجرای ماموریت‌های مردم یاری و مردم‌داری بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۵۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، حمیدرضا اله بداشتی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد: یگان ویژه نیروی انتظامی استان قزوین علاوه بر تلاش برای برقراری امنیت پایدار در استان قزوین، کمک به مردم یاری و مردم‌داری از طریق فعالیت های جهادی و سازندگی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
وی عنوان کرد: همانطور که امنیت مقدماتی ترین لازمه توسعه پایدار در کشور است، برای توسعه پایدار باید به دنبال محرومیت زدایی نیز بود و نیروی انتظامی نیز با درک این اصل مهم، در فعالیت‌های جهادی کمک میکند .
اله بداشتی بیان کرد: این اقدام ستودنی یگان ویژه ناجا در راستای حفظ امنیت و افزایش امید مردم در مناطق محروم و عامل مهمی برای تقویت روحیه مردم در مناطق محروم است.
وی افزایش امید در مناطق محروم را یکی از اصلی ترین اهداف اجرای این طرح دانست و تاکید کرد: این حرکت نیروی انتظامی استان قزوین حرکتی قابل تقدیر است و امیدواریم بتوانیم با حمایت از اینگونه اقدامات، شاهد توسعه اقدامات جهادی دستگاه های دیگر در استان قزوین باشیم .
رئیس سازمان بسیج سازندگی در استان قزوین در پایان با اشاره به این حرکت تلاش برای محرومیت زدایی است و با مشارکت بسیج سازندگی اجرایی می شود، یادآور شد: بعد از ماه رمضان اردوی جهادی دیگری با مشارکت یگان ویژه ناجا برگزار خواهد شد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها