خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: توپ و تشرهای توخالی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا، لوایحی که در مجلس ما مطرح می شود و برخی مذاکرات مخفیانه که برخلاف دیدگاه رهبری انجام می شود ما را حساس کند.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۶۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیر سازمان بسیج کارمندان استان ضمن بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهارداشت: بیشترین تعداد شهدا در بیرجند مربوط به عملیات بیت المقدس بود که در یک روز پیکر مطهر 12 شهید وارد این شهرستان شدند.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر از تاریخی ترین و درخشان ترین مقاطع دفاع مقدس است افزود: 34روز ایستادگی در دنیا بی نظیر بود. 45روز از آغاز عملیات تا آزادسازی خرمشهر طول کشید و ما در ضعیف ترین حالت به لحاظ نیرو و امکانات بودیم.

قاسمی با بیان اینکه صدام و پشتیبانان او روی نیروی مردمی ما در دفاع مقدس حساب نکرده بودند عنوان کرد: رزمندگانی که در نهایت اخلاص و ایمان وارد عرصه شدند و این اولین عملیاتی بود که قرارگاه های مشترک ارتش و سپاه تشکیل و طراحی عملیات به طور مشترک انجام شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام یادآور شد: شهیدان صیاد شیرازی، همت، خراطی، کاظمی، باقری و جهان آرا در این عملیات نقش آفرین بودند.

وی با بیان اینکه امام فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" تا رزمندگان به غرور فتح دچار نشوند افزود: در این عملیات باورکردنی نبود که 16هزار عراقی کشته و 19هزار نفر اسیر شدند.

قاسمی ادامه داد: در زمان فتح خرمشهر جنوب لبنان درگیر جنگ بود و امام فرمودند " راه قدس از کربلا می گذرد" که این با باز شدن راه کربلا برای ما مسلم شد تا امروز که نیروهای مقاومت در قدس درگیر هستند.

وی خطاب به بسیجیان و مردم انقلابی تصریح کرد: امروز ما به رهنمودهای رهبر انقلاب عمل نکردیم.

 فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام یادآور شد: ما در هشت سال دفاع مقدس به بخشی از فرمایشات امام عمل کردیم و به چنین پیروزی دست یافتیم اما امروز به فرمایشات رهبر انقلاب کمتر توجه می شود.

وی با بیان اینکه سخنان کلیدی در این چند روز از زبان رهبر انقلاب شنیدیم ادامه داد: ایشان بر مصرف کالای داخلی تأکید فرمودند و ما در این بخش برای حمایت از سرمایه گذار و کارگر ایرانی کوتاهی می کنیم.

قاسمی متذکر شد: جا افتادن این فرهنگ که کالای خارجی ارزان تر و با کیفیت تر است ما را با شکست مواجه می کند و در مقابل آن عمل به سخنان رهبری ما را از این پیچ تاریخی عبور می دهد.

وی با بیان اینکه ما با ایستادگی در مقابل دشمن، صبر، مقاومت و ثابت بودن بر مواضع مان پیش می رویم خاطرنشان کرد: رهبری در مذاکرات نرمش قهرمانانه را توصیه کردند و شروط 9گانه را بیان فرمودند. ما هرجا که سهل انگاری کردیم شکست خوردیم و باید تاوان دهیم.

قاسمی با بیان اینکه امروز با پیچ تاریخی و سیلی که رهبری هشدار دادند مواجه هستیم گفت: توپ و تشرهای توخالی رئیس جمهور و  وزیر امور خارجه آمریکا، لوایحی که در مجلس ما مطرح می شود و برخی مذاکرات مخفیانه که برخلاف دیدگاه رهبری انجام می شود ما را حساس کند.

وی یادآور شد: مردم ایران در طول تاریخ در مقابل دشمن مقاومت داشتند و امروز نیز که دشمن تحریم ها را تشدید و ما را تهدید نظامی می کند باید مقاوم و صبور باشیم تا دچار خسران نشویم.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام با بیان اینکه اروپایی ها نیز قابل اعتماد نیستند افزود: اروپایی ها و آمریکایی ها دولبه یک قیچی هستند و همچنان سخن از برجام های بعدی به میان می آورند اما ملیح تر و خندان رو دنبال روی آمریکا هستند.

وی با تأکید بر اینکه سخنان امروز رهبر انقلاب در جمع کارگزاران نظام را گوش دهیم و عمل کنیم  گفت: امروز عمل خالصانه به فرمان رهبری کمرنگ شده است. این عمل خالصانه بود که رژیم تا دندان مسلح طاغوت و ژاندارم منطقه را از چنگال آمریکا و استکبار درآورد و ملتی را آزاد کرد.

قاسمی ادامه داد: عمل به قرآن و پیروی از عقاید اسلام است که امروز ملت های فلسطین و عراق تلاش می کنند روی پای خودشان بایستند.

وی ابراز داشت: چون عربستان و ایران از بهترین منابع نفت و گاز دنیا برخوردار هستند امروز دشمن در ذخایر نفت و گاز جمهوری اسلامی طمع کرده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها