خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: مهمترین پیام سوم خرداد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و کفر جامعه جهانی است که پیامد آن طبق وعده الهی نصرت و پیروزی ملت ایران است.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۶۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و کفر مهمترین پیام سوم خردادسعید سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن تبریک سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: در راستای گرامیداشت حماسه سوم خرداد برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که طی این ایام در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا در سطح شهرستان، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، ایستگاه فرهنگی و نشست‌‌های روشنگری و روایتگری از جمله برنامه‌های شاخص گرامیداشت این حماسه است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: گرامیداشت و زنده نگه داشتن حماسه فتح خرمشهر و رشادت‌های رزمندگان و شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر و احیای روح حماسه، شجاعت و ایستادگی و مقاومت در جامعه و تبیین مسائل روز کشور و جهان از جمله اهداف این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: مهمترین پیام سوم خرداد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و کفر جامعه جهانی است که پیامد آن طبق وعده الهی نصرت و پیروزی ملت ایران است.

سعیدی با بیان اینکه اجرای این گونه برنامه‌ها در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان مؤثر و مفید است، گفت: همچنین در این راستا برگزاری یادواره‌های شهدا، برنامه آبروی محله، معرفی شهدای سال در سطح جامعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از جمله اقدامات تأثیرگذار است.

وی با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان امروز عنوان کرد: برای تحقق این امر سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید به صورت مردمی و با حضور جوانان و دانش‌آموزان برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان یادآور شد: برگزاری برنامه‌های شب خاطره و روایتگری رزمندگان دفاع مقدس در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد نیز از دیگر برنامه‌های موثر و مفید است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات