سرمربی پرسپولیس گفت: هیچ یک از تیم‌های دیگر را به الدحیل ترجیح نمی‌دادم و ترسی هم از این تیم نداریم.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۱۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، برانکو ایوانکوویچ  در مورد دیدار تیمش با الدحیل قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می‌کنم سخت‌ترین قرعه نصیب پرسپولیس شد اما با این حال ترسی از الدحیل ندارم و به بازی مقابل این تیم قدرتمند خوشبین هستیم.

وی افزود: باید با آماده‌سازی خیلی خوبی به مصاف الدحیل برویم. در دیدار برگشت نیز از حمایت صد هزار هوادار برخوردار خواهیم بود و آنها در این مسیر ما را کمک خواهند کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه "برگزاری بازی برگشت در ورزشگاه آزادی چقدر به‌سود تیمش خواهد بود؟" تصریح کرد: گاهی اوقات بازی برگشت در زمین خودی مزیت‌های خوبی برای شما دارد و برخی مواقع هم این طور نیست. به هر حال ما باید خود را برای هر دو بازی آماده کنیم.

برانکو در واکنش به این سؤال که ترجیح می‌داد تیمش در این مرحله با کدام یک از تیم‌های حاضر برخورد کند، گفت: برای من مهم نبود که با کدام یک از 3 تیم روبه‌رو شویم از این جهت که همه تیم‌های حاضر در این مرحله قدرتمند هستند. در این مرحله تیمی ضعیف وجود ندارد که بخواهم آن را به الدحیل ترجیح دهم.

وی در ادامه درباره اینکه گرشاسبی اعلام کرده برانکو هنوز در مورد ماندن محسن مسلمان در پرسپولیس تصمیم نگرفته است، به تسنیم گفت: مسلمان در حال حاضر بازیکن پرسپولیس است و این من و باشگاه هستیم که در مورد ماندن او در تیم تصمیم خواهیم گرفت. برای من سؤال است که چرا در مورد منشا، آدام همتی و ... سؤال نمی‌کنید و فقط در رابطه با مسلمان از من سؤال می‌شود. مسلمان بازیکن پرسپولیس است و باید دید در آینده چه اتفاقی در مورد او رخ خواهد داد.

سرمربی پرسپولیس در پایان راجع به حضور مهدی شیری در تیمش خاطرنشان کرد: بعد از جدایی صادق محرمی نیاز بود که در پست دفاع راست بازیکن جذب کنیم؛ اگرچه هنوز مشخص نیست می‌توانیم از شیری در ابتدای فصل استفاده کنیم یا او را در نیم‌فصل در اختیار خواهیم داشت.

ارسال نظرات