مسئول خبرگزاری شبستان استان کرمان اظهار داشت از انتقادات استقبال می کنیم و خواستار هماهنگی و اتحاد میان رسانه ها و متولیان آن در استان شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۳۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  نشست صمیمی مدیر کانون  بسیج ناحیه حضرت رسول (ص)  با مسئول خبرگزاری شبستان استان کرمان در محل دفتر خبرگزاری شبستان برگزار شد

محمد ابدالی تکلو، ضمن قدردانی از بازدیدها و رصد رسانه ها، به فعالیت تخصصی خبرگزاری در مسائل دینی و مسجدی اشاره کرد.

 

وی  اظهار داشت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در این مجموعه اما به لحاظ کیفی و کمی تاکنون خوب کار شده و رتبه های خبرگزاری شبستان استان مؤید این موضوع است؛ گرچه دایره کاری ما باز است اما سعی کردیم با پرهیز از سیاسی کاری منزلت خبرگزاری را حفظ کنیم.

 

تکلو ادامه داد: سیاست ما این است مخاطب مان، عموم باشند اما با توجه به گستردگی فضاهای مجازی و دیگر رسانه ها بهرحال مخاطب خاص داریم؛ سیاست دیگر ما بر پرداختن به برنامه های فرهنگی و هنری و توجه به ۶۳۴ کانون مسجد که زیرمجموعه ما است.

 

این مسئول با تصریح به اینکه کمتر خبرگزاری در این حد به حوزه دین و مسجد ورود کرده است؛ افزود: با وجود همه محدودیت ها اما تلاش کردیم و امروز حرف برای گفتن داریم؛ شبستان رسالت خود را بر پرداختن به موضوعات ارزشی از جمله حوزه ایثار و شهادت قرار داده و در پرداختن به حوزه، هیچ رسانه ای به قوت شبستان عمل نمی کند.

 

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما این است روز به روز بهتر شویم؛ انسجام و اتحاد و هماهنگی میان رسانه های استان و مجموعه های متولی از جمله بسیج رسانه و خانه مطبوعات را خواستار شد و گفت: بسیج رسانه باید تقویم اجرایی برای نشست های منظم و مباحث آموزشی و نزدیکی رسانه ها به یکدیگر داشته باشد زیرا در این استان رسانه به لحاظ کمی و کیفی حرف برای گفتن دارد اما هر کسی کار خود را می کند و با وجود همه زحماتی که کشیده شده اما هنوز هماهنگی لازم وجود ندارد.

 

مسئول خبرگزاری شبستان استان کرمان خاطرنشان کرد: ما زمانی موفق هستیم که مخاطبین اطلاعات خود را از رسانه های استانی بگیرند و از این حیث باید بررسی شود که چه نمره ای در مقایسه با رسانه های کشوری داریم.

 

وی این نکته را هم یادآور شد: بسیج، متعلق به قشر خاص و طیف سیاسی خاصی نیست و همه آن را از خود بدانند و از همه گروه های سیاسی در بسیج رسانه حضور داشته شد زیرا هماهنگی می تواند ضربه های جریان های معاند را خنثی کند و کسی که بخواهد خلاف ارزش های انقلاب در رسانه ها حرکت کند مضر است و باید جلوی او گرفتار شود.

 

 

رستمی، نماینده بسیج رسانه استان کرمان هم در این دیدار خبرگزاری شبستان استان کرمان را به لحاظ «حرفه ای بودن قلم و موضوع» پیشتاز دانست و وضعیت و توانایی این مجموعه را هم خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: اما انتظار این است شبستان پرچمدار و طلایه دار نقدِ مجموعه های فرهنگی و مذهبی باشد.

 

ارسال نظرات