خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: برای افزایش تولیدات در بخش‌های مختلف تصمیم داریم به‌جای افزایش واحدهای جدید، ظرفیت تولید واحدهای موجود را بالا ببریم و آنها را تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۳۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

لزوم افزایش و تقویت تولید واحدهای موجود شهرستان نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری فرماندار نهاوند در حوزه کشاورزی و تولیدات دامی، از گاوداری 80 رأسی طه گستر واقع در روستای رزینی از توابع بخش خزل بازدید به‌عمل آورد.

وی در بازدید از این واحد تولیدی گاو شیری و گوشتی گفت: برای افزایش تولیدات در بخش‌های مختلف تصمیم داریم به‌جای افزایش واحدهای جدید، ظرفیت تولید واحدهای موجود را بالا ببریم و آنها را تقویت کنیم.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: خوشبختانه در استان نیز این پیشنهاد را مطرح کردم و استاندار نیز از آن استقبال کرد.

وی با اشاره به اهمیت کار دقیق و کارشناسی شده بیان کرد: در کنار این افزایش ظرفیت، باید نگاه کارشناسی داشته باشیم و برای اعطای تسهیلات بیشتر به تولیدکنندگان، برابر نظر کارشناسی اقدام کنیم.

ناصری اضافه کرد: متاسفانه در بحث پرداخت تسهیلات، انحراف تا حدودی زیاد است و برخی با اعمال نظر شخصی و تحمیلی به بانک‌ها، انتظار دارند همان مبالغ به آنها تعلق گیرد، بدون اینکه به نظر کارشناسی دستگاه متولی و بانک‌های عامل توجهی داشته باشند.

 وی در پایان گفت: تلاش ما این است که ظرفیت‌های خالی را پر کنیم و روی تولید و اشتغال بیشتر تمرکز کنیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات