خبرهای داغ:
امیر معمار باشی:

سوم خرداد یادآور حماسه آفرینی های ملت ایران است

به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان، صبح امروز (۲ خرداد) در قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۶۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، امیر سرتیپ دوم ستاد مهدی معمارباشی، ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 در مراسم صبگاه مشترک نیرو های مسلح استان گفت: سوم خرداد یادآور حماسه آفرینی ها و غرور آفرینی مردم سرافراز این سرزمین است. مردمی که با افتخار از کیان این سرزمین دفاع کردند و تلاش وافری را انجام دادند.

وی افزود: سوم خرداد برگ زرینی از تاریخ سراسر افتخار ملت ایران است که با خودباوری و اراده ملی با یکپارچگی به وقوع پیوست.

معمارباشی تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ارتش سرافراز، سپاهیان جان برکف، بسیجیان مخلص، جهادگران بی سنگر و نیروی انتظامی تاثیرگذارترین عملیات را به لحاظ نظامی و سیاسی اجرا کردند و توانستند خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنند.

وی ادامه داد: ملت همیشه در صحنه با وحدت، همبستگی، صبر و استقامت خود درس بزرگی را به دشمنان نظام دادند و هم برای آیندگان و نسل های آینده این سرزمین به یادگار گذاشتند.

ارشد نظامی آجا در استان گلستان خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی ایران و بیش از 30 سال از سالهای حماسه، مردان این سرزمین با تکیه جانانه از این کشور در قله سرافراز ایستاده اند.

وی در پایان گفت: ما نیروهای مسلح و ولایتمدار گوش به فرمان ولی فقیه و آماده تر از قبل در دفاع از کشور همراه و همگام با ملت سرافراز و ملت همیشه در صحنه دشمن را رصد کرده و اجازه نمی دهیم کوچکترین خدشه ای به آن وارد شود./شبستان

  

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار