خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب و به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش پررنگی داشته و خوش درخشیده است.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۶۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

نهاوند در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشیده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم رونمایی از مستند «در آسمان‌ها» زندگینامه شهید «احمد شوهانی» اظهار داشت: شهرستان نهاوند در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب و به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش پررنگی داشته و خوش درخشیده است.

وی بیان داشت: مردم شهرستان نهاوند دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند و من به خاطر دارم که در دوران دفاع مقدس هنگامی که در شهرستان شهدای جنگ را تشییع می‌کردیم در همان لحظات نیز نقاط مختلف شهرستان هدف بمباران موشکی دشمن قرار می‌گرفت اما مردم نجیب شهرستان حتی یک‌بار هم گله نمی‌کردند و جانانه مقاومت و دفاع می‌کردند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: با این شرایط حق مردم شهرستان است که در کشور شناخته و معرفی شوند و در مقابل این پایبندی مردم شهرستان به انقلاب، دولتمردان و مسئولین  وظیفه دارند که به این مردم نجیب و قدرشناس خدمت کنند.

وی با بیان اینکه حیات جامعه اسلامی باید تأمین شود، افزود: حیات جامعه اسلامی به طور قطع با مبارزه با دشمنان و عوامل مضر و مزاحم جامعه اسلامی تأمین خواهد شد.

مغیثی تصریح کرد: در همه ادوار تاریخ از زمان حیات انبیاء و تاکنون که در زمان غیبت امام عصر(عج) به سر می‌بریم مبارزه بین جبهه حق و باطل وجود داشته و تا انقلاب امام عصر(عج) این مبارزه وجود خواهد داشت.

وی اظهار داشت: وقتی که امام حسین(ع) در روز عاشورا که همه یاران خود را از دست داده بودند فریاد زدند «آیا کسی هست که مرا یاری کند؟»، به تعبیر بزرگان در واقع این فریاد یاری خواستن امام حسین(ع) خطاب به نسل‌های بعد از امام و نسل‌های آینده است که آیندگان را به دفاع از دین و دفاع از حق و فضیلت‌ها دعوت کردند.

امام جمعه نهاوند گفت: بعد از واقعه عاشورا تاکنون افراد بسیاری به این دعوت امام حسین(ع) لبیک گفتند و از سال ۱۳۴۲ تاکنون که شهدای زیادی از جمله شهدای قبل از انقلاب، ۱۷ هزار شهید ترور، حدود ۳۰۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در واقع همه در مسیر و کاروان امام حسین(ع) بودند و حرکت کردند و البته این راه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات