مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه از برگزاری جلسه‌های آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه خانواده پایور سپاه ناحیه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۷۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارکرد: برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه تربت حیدریه براساس ۵ شاخصه مهم اجرا می‌شود.

وی در ادامه در معرفی این ۵ شاخصه افزود: ما در مجموعه نمایندگی، ولی فقیه تلاش کردیم تا کلیه برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت ۵ شاخصه مهم قرآنی، تربیتی، اخلاقی، بصیرتی و سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه برنامه‌های قرآنی را مهمترین محور اجرای برنامه‌های ابلاغی ویژه این ماه مبارک دانست و در تشریح این برنامه‌ها افزود: دربین برنامه‌های قرآنی نیز محافل انس باقرآن با حضور اساتید و قاریان برتر شهرستانی، استانی و بین المللی، کلاس‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی، تجوید و صوت ولحن و کلاس‌های آموزشی حفظ قرآن ویژه پایوران و سربازان وظیفه نیز از اهم این برنامه هااست.

سرهنگ دوم پاسدار مرادی از برگزاری جلسه‌های آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی و همچنین محفل افطاری انس و مودت ویژه پایوران و خانواده‌های آنان با حضور استاد اخلاق و سبک زندگی ایرانی اسلامی حجت الاسلام موسوی در این ناحیه را دیگر برنامه‌های مهم ماه مبارک رمضان دانست و افزود: هدف اصلی ما از اجرای این برنامه، ارتقا و افزایش سطح بصیرت و معنویت خانواده‌های محترم پایوران است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سایر برنامه‌های ابلاغی از طرف سازمان بسیج مستضعفین و سپاه امام رضا (ع) برابر دستور العمل ابلاغی باسطح خیلی خوب در حال اجرا می‌باشد، اظهار امیدواری نمود که ان شاءالله به فضل خداوند متعال در پایان ماه مبارک رمضان در کلیه برنامه‌های طرح ریزی شده ویژه این ماه عزیز، شاهد ارتقاء سطح معنویت دینی، اخلاقی، قرآنی، بصیرتی و در مجموع رشد تعمیق معنویت در مجموعه کارکنان مجموعه عظیم سپاه ناحیه تربت حیدریه باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها