مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان:
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: مردم و رانندگانی که از مسیر آزادراه خرم زال می‌گذرند از عوارض بالای آن گلایه دارند، در این راستا انتظار داریم که حداقل برای ناوگان عمومی تخفیف بدهند چراکه در حال حاضر با این افزایش‌ها بسیاری از مردم از محور قدیم استفاده می‌کنند که این جاده بسیار خطرناک است.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۸۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس شرفی امروز در جلسه ستاد ایمنی راه‌های استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم و رانندگانی که از مسیر آزادراه خرم زال می‌گذرند از عوارض بالای آن گلایه دارند، در این راستا انتظار داریم که حداقل برای ناوگان عمومی تخفیف بدهند چراکه در حال حاضر با این افزایش‌ها بسیاری از مردم از محور قدیم استفاده می‌کنند که این جاده بسیار خطرناک است.

وی افزود: باید برای بهسازی محور پلدختر به خرم‌آباد یک اعتبار ویژه در نظر گرفته شود تا بتوان این محور را سریع‌تر بهسازی کرد و آن را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به اینکه در محور خرم‌آباد به سمت بروجرد و الیگودرز حدود 100 بریدگی برای عبور وجود دارد عنوان کرد: در این راستا ادارات راهداری چهار شهرستان را موظف کردیم که این بریدگی‌ها را مسدود کنند و تا امروز نیز بیش از 50 درصد این بریدگی‌ها مسدود شده است.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم که تا پیش از آغاز موج دوم سفرها محورها و راه‌های استان را ساماندهی کنیم و یک سری اصلاحات روی آن‌ها انجام دهیم؛ در حال حاضر نیز شانه سازی راه‌ها در سطح استان آغازشده و در ورودی و خروجی شهر خرم‌آباد با سرعت بیشتری در حال انجام است که تلاش داریم بتوانیم نیوجرسی و گارد ریل‌ها و همچنین خاک‌ریزهای غیراستاندارد را اصلاح کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات