خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی، با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر مواضع بین المللی را نسبت به انقلاب اسلامی تغییر داد.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۸۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

 الیاس گلمحمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: سوم خرداد سال ۶۱ حاصل ایمان به خدا بود که با آن نگاه به جنگ تغییر یافت و اتحاد بین ارتش و سپاه شکل گرفت، نگاهی که بنی صدر آن را به سخره می گرفت.

وی ادامه داد: زمان بنی صدر هر چهار عملیاتی که در دوره ی وی طرح ریزی شده بود با شکست مواجه شد چراکه به جنگ کلاسیک اعتقاد داشت و با فرار وی و اتحاد ارتش و سپاه و دیگر نیروها، رزمندگان اسلام با فتح خرمشهر پنج هزار کیلومتر از اراضی اشغالی را آزاد و نزدیک ۱۹هزار اسیر بعثی گرفتند.

گلمحمدزاده یادآور شد: نسل جوان انقلاب باید عوامل اصلیِ پیروزی در دفاع مقدس و فتح خرمشهر را احصا کرده و ضمن بهره گیری از هدایات رهبر فرزانه انقلاب برای آینده کشور و پیشرفت در زمینه های مختلف برنامه ریزی کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: به تعبیر معظم له خرمشهرها در پیش است و همچنان دفاع باقی است؛ این انقلاب برای فتح اهداف عالیه و عبور از مشکلات فعلی نیازمند جوانان با روحیه جهادی و انقلابی است.

گلمحمدزاده اضافه کرد: جوانان باید بدانند در دوران دفاع مقدس عاملی که رزمندگان اسلام را در کنار محرومیت و محدودیت های فراوان به پیروزی رسانید، معنویت، ایمان و بصیرت بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در پایان سخنان خود، برگزاری همایش ها و تجلیل از جانبازان و خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس و و نشست های روشنگری تبیین شرایط بین الملل و منطقه ای را در مساجد از عناوین مهم برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برشمرد.

ارسال نظرات