خبرهای داغ:
نائب رییس گلستانی کنگره ملی بسیج دانش آموزی:
فاطمه فغانی ؛ نائب رییس کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشور گفت: باید ثابت کنیم الگوی ما شهید فهمیده ای است که لقب رهبر کوچک را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۰۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، فاطمه فغانی ؛ نائب رییس گلستانی کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشور در گفت و گو با این خبرگزاری به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: خرمشهر روزی با دلاوری جوانان ما سرافرازانه آزاد شد و از چنگ دشمن بعثی در جنگ تن و تانک بیرون آمد اما همانطور که امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند"خرمشهر ها در پیش است" .

فغانی در ادامه افزود: خرمشهر های پیش روی زیادی داریم که همت مسئولین و جوانان نسل چهارم انقلاب اسلامی را می طلبد ، شاید خرمشهر های دهه 50 و 60 با ایمان و توکل و سلاح آزاد شد اما خرمشهر عصر ما با ایمان و توکل و افکار انقلابی
و مبارزه با دشمن داخلی آزاد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: خرمشهر پیش روی جوانان ما آزادسازی قدس و بیت المقدس است و با اطاعت از ولی امر مسلمین نابودی رژیم صهیونیستی تا کمتر از 25 سال آینده رقم خواهد خورد.

نائب رییس کنگره ملی بسیج دانش آموزی تصریح کرد: یکی از خرمشهر های دیگر نسل ما مبارزه با تهاجم و جنگ نرم فرهنگی است که اگر از آن غافل شویم در جامعه به شکلی فراگیر نفوذ خواهد کرد و راهکار مبارزه با این تهاجم کار فرنگی خودجوش و تمیز با محوریت همان آتش به اختیاری است که امام خامنه ای (مدظله العالی ) فرمودند.

فغانی گفت: مسئولین ما چه در سطح کلان و فعالیت های کشوری و چه روابط بین‌المللی خود باید مدافع خون شهیدانی که از وطن دفاع کردند باشند و در آزمایش خود سرافراز بیرون بیایند و ثابت کنند ایران هنوز هم همان ایران چهار نسل قبل است که با تمام قوا با همان هایی که امروز ما به اسم هم پیمانان خود در 5+1 می دانیم ایستادند و ذلت را نپذیرفته اند. 

وی در پایان اظهار داشت: امروز به نمایندگی از دانش آموزان استان و جوانان انقلابی ایران اسلامی عرض میکنم خرمشهر ها برای نسل ما هنوز هم در پیش است و باید ثابت کنیم الگوی ما شهید فهمیده ای است که لقب رهبر کوچک را به خود اختصاص داد و باید با تمام قوا تلاش کنیم چرا که به گفته امام خامنه ای (مدظله العالی) فردای این کشور در دستان ما است و این نسل جوان ما است که جامعه را به اوج می رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها