خبرهای داغ:

جلسه انس و الفت فرمانده لشکر عملیاتی امام حسین (ع) با نیروهای وظیفه برگزار شد

جلسه انس و الفت فرمانده لشکر عملیاتی امام حسین (ع) با نیروهای وظیفه این لشکر با حضور فرماندهان و مسئولین لشکر 14 امام حسین (ع) صبح امروز در محل لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۲۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، جلسه انس و الفت فرمانده لشکر عملیاتی امام حسین (ع) با نیرو‌های وظیفه این لشکر با حضور فرماندهان و مسئولین لشکر ۱۴ امام حسین (ع) صبح امروز در محل لشکر برگزار شد.
در این جلسه صمیمانه نیرو‌های وظیفه لشکر امام حسین (ع) عمده مشکلات خود را به صورت کتبی و شفاهی با فرمانده لشکر مقدس امام حسین (ع) در میان گذاشتند و بنا بر این شد که در جلسه‌ها و کمیسیون‌های آتی مشکلات نیرو‌های وظیفه مورد بررسی و رفع قرار گیرد.
عمده مشکلات نیرو‌های وظیفه در این جلسه تعدد پست‌ها و نگهبانی‌ها، کیفیت غذا‌های طبخ شده، اوقات فراغت سربازان، اعزام به منطقه جنوب شرق، کمبود نیرو‌های وظیفه و عدم اختصاص نیروی کافی به لشکر، فراهم نمودن سرویس ایاب و ذهاب و. بود که توسط اکثر نیرو‌های حاضر در این جلسه مطرح شد.
در پایان این جلسه سرهنگ هاشم‌پور به همراه دیگر مسئولان لشکر عملیاتی امام حسین (ع) ابراز امیدواری کردند تا عمده مشکلات نیرو‌های وظیفه را پیگیری تا برای رفع این مشکلات اقدام عملی و موثر صورت گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار