فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

بازاریان استان یزد در رسیدگی به محرومان پیشتاز هستند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروزه بخش عمده ای از فعالیت های عام المنفعه توسط بازاریان رقم می خورد و این نقش در استان یزد نسبت به استان های دیگر کشور برجسته تر است.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۳۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در محفل انس با قران یادبود شهدای اصناف استان یزد با تبریک ماه رمضان اظهار داشت: رمضان ماهی استثنایی است که تلاوت یک ایه قران برابر یک ختم آن است و نفس کشیدن و خواب در این ماه عبادت محسوب می شود.

سردار جمیری با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: نتیجه عملیات یزرگ بیت المقدس پیروزی غرور آفرین در سوم خرداد بود که امام راحل درباره این پیروزی فرمودند:«خرمشهر را خدا آزاد کرد و فتح خرمشهر تنها فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش های اسلامی است.»

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا ما بتوانیم خوب زندگی کنیم و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشیم ابرازکرد: امام راحل همواره از بازاریان به عنوان نیروی ارزشمند انقلاب نام می برد و فعالیت های اصلی انقلاب در دوران قبل از انقلاب در بازار رقم می خورد و بازاریان همواره پشتیبان انقلاب و روحانیت بوده و نقش عمده ای در پیروزی آن داشتند و این موضوع برای این قشر تاثیرگذار در اجتماع،یک افتخار است.

سردار جمیری خاطر نشان کرد: اولین هسته ای که در فرودگاه، به استقبال امام (ره) رفتند و بعدها سپاه را تشکیل دادند از بازاریان بودند بنابراین بازاریان نقش عمده ای در قبل از انقلاب داشته و امروز هم بازاریان عزیز ما همین روش و منش گذشته خود را ادامه می دهند و در حقیقت انقلاب ما به بازاریان نیازمند است.

فرماند سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه بازار ما قبل از انقلا ب اسلامی با جنبش های آزادی بخش ارتباط داشت و از آنان حمایت می کرد گفت: در دوران دفاع مقدس نیز برجسته ترین اصناف بازاریان بودند و علاوه بر حضور خود و فرزندانشان در جبهه ها در پشت جبهه نیز تقویت کننده آن به شمار می رفتند.

سردار جمیری تصریح کرد: امروزه هم بخش عمده ای از فعالیت های عام المنفعه و رسیدگی به محرومان توسط بازاریان رقم می خورد و این نقش در استان یزد نسبت به استان های دیگر کشور برجسته تر است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خطاب به بازاریان گفت: همانگونه که بازاریان در قبل از انقلاب پشتیبان نهضت های ازادی بخش بوده و این انقلاب با حمایت آنان شکل گرفته و با پشتیبانی مرجعیت به ثمر رسیده است امروز هم نقش بازاردر حفظ دستاوردها ی انقلاب می تواند نقش برجسته ای باشد چرا که شما بیشترین ارتباط را با مردم دارید و در دل آنان هستید.

وی تاکید کرد: نشر روحیه انقلابی و تفکر بسیجی و ولایی توسط شما می تواند سرچشمه بازاری باشد که برگ های زرینی را در تاریخ انقلاب بر جای گذاشته است.

ارسال نظرات