سردار سیدمحمود میرفیض: وجود مواهب الهی نظیر دریا و جنگل از مهم‌ترین فرصت‌های استان برای ایجاد اشتغال و جلب موقعیت‌های اقتصادی در این استان است.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۳۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سیدمحمود میرفیض در دومین نشست تخصصی ساماندهی سواحل دریا اظهار کرد: وجود مواهب الهی نظیر دریا و جنگل از مهم‌ترین فرصت‌های استان برای ایجاد اشتغال و جلب موقعیت‌های اقتصادی در این استان است.

وی با اشاره به اینکه موضوع ساماندهی سواحل یک موضوع چند وجهی است، افزود: در موضوع طرح تابستانه و دریا با یک عملیات کامل در ابعاد مختلف انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی مواجه‌ایم.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه همه این اقدامات باید منجر به افزایش رضایت‌مندی مردم شود، تصریح کرد: پیشگیری، کنترل، مهار، مقابله با جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی از مهم‌ترین ماموریت‌های پلیس در طرح ساماندهی سواحل بوده و در این راستا نقش مشارکت‌های مردمی از سوی شهروندان و مسافران نقشی مهم و اثرگذار است.

میرفیضی گفت: شهرک‌های ساحلی حق فعالیت‌های عمومی را ندارند و اگر بخواهند در این راستا فعالیتی داشته باشند باید از نهادهای مرتبط مجوز لازم را دریافت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها