خبرهای داغ:
ما اساتید ، طلاب و روحانیون بسیجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه عظیم عملیات "الی بیت المقدس" تجدید میثاق خود را با خون گلگون کفنان خرمشهر ، اهداف متعالی امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) اعلام نموده و آمادگی خود برای خرمشهرهای پیش رو را اعلان می داریم.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۴۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاستَقِم كَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَكَ وَلا تَطغَوا إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصيرٌ ( هود ۱۱۲)

پس همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن؛ و همچنین کسانی که با تو بسوی خدا آمده‌اند (باید استقامت کنند)! و طغیان نکنید، که خداوند آنچه را انجام می‌دهید می‌بیند!

یوم الله سوم خرداد یادآور رشادت دلاور مردانی است که به فرمان ولی امر مسلمین پا در رکاب استقامت نهادند و با اخلاصی مثال زدنی چنان بر دشمن غدار تا بن دندان مسلح پیروز شدند که تا همیشه تاریخ حماسه سازیشان پابرجا خواهد ماند .

چه جوانان برومندی که بر خاک تفتیده خوزستان مصداق بارز "ومرمل بالدماء" شدند ، و چه یلان هنروری که هنر مردان خدا را به نمایش گذاشتند آنان که با دست خالی و فقط با سلاح ایمان ، توکل و نور عقل نه فقط ارتش حزب بعث عراق بلکه هیمنه ابرقدرت های پشتیبان او را فرو ریختند .

سلام و درود بر شهدایی که ویرانه خونین شهر را به خرمشهر سربلند ادوار بشریت تبدیل نموده و پرچم استقامت را ازگستره ملک تا اعلای ملکوت برافراشتند . اینقدر اخلاص و ایثار و از خودگذشتگی در کار بود که امام راحل فرمود : خرمشهر را خدا آزاد کرد .

ما اساتید ، طلاب و روحانیون بسیجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه عظیم عملیات "الی بیت المقدس" تجدید میثاق خود را با خون گلگون کفنان خرمشهر ، اهداف متعالی امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) اعلام نموده و آمادگی خود برای خرمشهرهای پیش رو را اعلان می داریم .

 

والله الموفق المعین

عبدالعلی گواهی

رئیس سازمان بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون کشور

ارسال نظرات