خبرهای داغ:
همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت و ایثار همایش بزرگداشت این روز با حضور رزمندگان و ایثارگران ۸سال دفاع مقدس شهرستان برخوار در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۷۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، در ابتدای مراسم محمد شفیعی فرمانده سپاه ناحیه برخوار ضمن خیر مقدم به رزمندگان و ایثارگران شهرستان گفت:بی تردید فتح خرمشهر یک مساله عادی نبود بلکه معجزه الهی و امداد غیبی بود که به دست توانای رزمندگان اسلام رقم خورد دشمنان نظام و انقلاب با تکیه بر محاسبات غلط مادی و غفلت از قدرت الهی خرمشهر را تسخیرناپذیر و فتح ان را ناممکن می دانستند بدین جهت وقتی خبر فتح خرمشهر در رسانه ها و مطبوعات پخش شد دشمنان را بهت زده و حیرت زده ساخت.
وی با اشاره به دستاوردهای فتح خرمشهر افزود:ظهور قدرت دفاعی، ثبات داخلی و بازدارندگی خارجی، ظهور ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای، اثبات یک سبک موفق از جلوه ایمان روحیه فداکاری و خلاقیت و ابتکار عمل در کسب پیروزی های بعدی از دستاوردهای فتح خرمشهر بود.
در ادامه سردار محمدی از یادگاران ۸سال دفاع مقدس گفت:در طول تاریخ ۲ جمعیت بودند که عاقبت بخیر نشدند ولی رزمندگان قرار است عاقبت به خیر شوند و پرچم را به صاحب اصلی خود برسانند.
وی افزود:اگر ما بخواهیم کار را به پایان برسانیم نیاز به چراغ، کشتی و راهنما داریم تا از فتنه ها عبور کنیم که امیرالمومنین علی(ع) چراغ و نهج البلاغه راهش است.
این یادگار۸ سال دفاع مقدس بیان نمود:ما در جنگ تحمیلی از صفر شروع کردیم و الان به قدرت موشکی غرب اسیا رسیدیم و رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر امریکا دست از پا خطا کند تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد و دشمن فهمیده عامل موفقیت ایران موشک است و با تحریم و برجام دو و سه می خواهد این قدرت را از ما بگیرد و جامعه نباید تسلیم دشمنان شود.
در این مراسم گروه رزم نوازان و گروه سرودبسیج هنرمندان شهرستان برخوار در جمع رزمندگان هنر نمایی نمودند.
در پایان برادر نوربخش با مداحی و اشعار حماسی در جمع یادگاران ۸سال دفاع مقدس، ان روزها را برایشان زنده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها